כסף וצרכנות

חשבון החשמל יוזל? זו העקיצה שלא סיפרו לכם עליה

בשל העובדה שההפחתה בעלייה לא נכנסה בזמן כבר בחשבון הנוכחי, צרכנים דיווחו על עלייה של 8% בתעריף החשמל לעומת חודש קודם, זאת למרות ההבטחה של ראש הממשלה ושר האוצר לקצץ ב-70% את העלייה
כפיר אדר |  4
עליית מחירי החשמל (צילום unsplash, shutterstock)
זוכרים שראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, ערכו מסיבת עיתונאים בשבוע שעבר וכבר הבטיחו לציבור כי יעניקו קיצוץ ממוצע של כ-70 אחוזים בהתייקרות החשמל? אז זה כנראה לא יקרה כמו שזה נשמע.
לדברי השניים במסע"ת, החשמל תוכנן להתייקר ב-8.2% בסך הכל, אך יבלם ויתייקר רק ב-2.5% בלבד. אלא שבתוכנית חיסכון בקשת 12 הערב (שלישי) פרסמו כי  חשבונות החשמל כבר הגיעו, חלקם עם הימים הראשונים של ינואר.
 
הצרכנים דיווחו על עלייה של אפילו יותר מ-8 אחוז בתעריף החשמל, בדיוק כפי שתוכנן במקור ולא זכו להורדה של גובה ההתייקרות כפי שהבטיחו שר האוצר וראש הממשלה ממש לפני ימים אחדים.

מסתבר כי ההפחתה בעלייה לא נכנסה בזמן כבר בחשבון הנוכחי. וגם בחודש פברואר תיכנס רק הפחתה חלקית בחשבונות, כאשר ההעלאה תסתכם בכ-6% בסך הכל. בכל אחד מהגופים האחראים עדיין לא יודעים בדיוק לומר באיזה שלב יירשמו ההפחתות בחשבון החשמל כפי שהובטח.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חשבון חשמל
    עופר 01/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו איך יממנו את הפנסיות והמתנות לחזירים?!
    סגור
  • 2.
    חסכון בחשבון
    יובל 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בואו לא נחכה לקיום הבטחות על ידי פוליטיקאים יצאתם מהחדר ? כבו כל אור / מכשיר חשמלי שלא נדרש ( דוגמת מזגן , מפזר חום אור ) ככה אנחנו נוזיל לעצמנו את המחיר.. רפורמה התנהגותית אחיי האזרחים
    סגור
  • 1.
    חלק מההנחה תהיה בפברואר וההנחה כולה תהיה רק אחרי התקציב
    יוני 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בעוד חודש וחצי חודשיים. כפי שדווח
    סגור
  • ?? (ל"ת)
    ?? 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור