כסף וצרכנות

רשות המסים בהודעה משמחת: מה עליכם לעשות עד ה-31.1.2023?

יש לכם אפשרות לקבל הטבה ולא ידעתם. אם עדיין נותרו לכם הפרשי מס לתשלום, אתם בטח יודעים שככל שתקדימו ותשלמו את הפרשי המס לשנת 2022, תוכלו ליהנות מפטור מלא או חלקי מחיובי הפרשי ריבית והצמדה, על הסכום ששילמתם. הפירוט בפנים
מערכת ice | 
המעטפה הירוקה של רשות המסים (צילום shutterstock)
שנת המס 2023 כבר החלה, וברשות המסים הוציאו תזכורת לעוסקים הפטורים, שעליהם להגיש את הצהרת עוסק פטור לשנת 2022 עד ל- 31.1.2023, כאשר הם יכולים לדווח על כך באופן מקוון. אבל לא רק לעוסקים הפטורים התאריך הזה חשוב. מתברר כי מי שיש לו הפרשי מס ואת התשלום עבורם יעשה בזמן יוכל ליהנות מהטבה משמעותית.
אם עדיין נותרו לכם הפרשי מס לתשלום, אתם בטח יודעים שככל שתקדימו ותשלמו את הפרשי המס לשנת 2022, תוכלו ליהנות מפטור מלא או חלקי מחיובי הפרשי ריבית והצמדה, על הסכום ששילמתם, מסוף שנת המס  ועד למועד התשלום.

לצורך העניין, אם תבצעו אתה תשלום עד 31 לינואר 2023, תיהנו מפטור של 100%. תשלום עד 28 לפברואר 2023 יזכה אתכם בפטור של 50% ואילו תשלום עד 31 למרץ 2023 שווה פטור של 25%.
אגב, ידעתם שאתם יכולים לבצע עריכת תיאום מס באינטרנט? שירות  זה מאפשר לשכירים בעלי הכנסה מיותר ממעסיק אחד, וכן לשכירים המבקשים לקבל אישור על הקלה בחישוב המס, לערוך תיאום מס באינטרנט ללא צורך לצאת מהבית ולהגיע למשרדי מס הכנסה.
   
הכניסה למערכת דורשת רישום והזדהות. ההזדהות יכולה להיות באמצעות כרטיס חכם או באמצעות פרטים אישיים כגון: תאריך הנפקת תעודת זהות, מספר דרכון ועוד. בסיום תהליך ההזדהות, המערכת תוביל אתכם שלב אחרי שלב עד לסיום עריכת תיאום המס על ידכם. ביישום לתיאום מס תוכלו להסמיך מייצג לערוך תיאום מס עבורכם, בהתאם לכללים ולמפורט ביישום. השירות ניתן ללא עלות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה