כסף וצרכנות

בכירי קרפור העולמית חוגגים עם הוועד שחשף את הפדיונות של המותג החדש

עובדי קרפור ממשיכים במסע החגיגות לקראת ההשקה באירוע רביעי בתקופה האחרונה עם הזמר קובי פרץ, כאשר המנכ"ל אורי קילשטיין שהיה נוכח קיבל מפגן תמיכה מהוועד וזאת אל מול גם בכירי קרפור העולמית. המותג "SUPER" כבר רשם פדיונות של 20-30% יותר מהמותג הקודם של מגה ויינות ביתן, והמענקים לעובדים בדרך
מערכת ice |  3
אורי קילשטיין (צילום סיון פרג', ויקיפדיה)
עובדי יינות ביתן ומגה ממשיכים במסע החגיגות להשקת רשת קרפור בישראל, וגם הפעם קובי פרץ הגיע לשמח את העובדים, כאשר על הבמה ועד העובדים במפגן תמיכה להנהלת קרפור, וזאת אל מול גם בכירים ברשת העולמית ואל מול נציגים של ההסתדרות והחברה האם אלקטרה צריכה.
אתמול (ראשון) התקיימה הדלקת נרות חגיגית לעובדי יינות ביתן ומגה, ובעתיד קרפור, כאשר על הבמה עמדו הן מנכ"ל הרשת הנכנס אורי קילשטיין והן יו"ר ועד העובדים אייל אלי, שבדבריו הביע תמיכה חסרת תקדים של ועד עובדים בהנהלה, וזאת למרות תהליכי התייעלות שערכה הרשת גם על חשבון עובדים.

בקהל לא נמצאו רק בכירים מאלקטרה צריכה, ומההסתדרות - כמו ראובן פרי ראש חטיבת המסחר, אלא גם בכירים בקרפור העולמית ביניהם לוק דמז - שליח קרפור העולמית בישראל שאחראי על הסדרת המעבר מסניפי יינות ביתן למותג "סופר" ולאחר מכן לקרפור, וגם פטריק לפארגס - האמון על השותפיות הבינלאומיות בקרפור. יו"ר הוועד ביקש מהקהל למחוא כפיים עבור בכירי קרפור שהגיעו לאירוע.
יו"ר הוועד אמר כי השנה החדשה היא שנת מפנה במגה ויניות ביתן וכניסתה של קרפור "יכולה לחולל את המהפכה בחברה שלנו, ואנחנו יכולים להוביל את שוק הקמעונאות במדינה וזה תלוי בעובדים, ובמנהלים וגם בוועד".
לדברי אייל אלי, יו"ר ועד עובדי מגה ויינות ביתן, ברשתות מתחרות חוששים מהכניסה של קרפור והוא מבקש אישית מהעובדים שיקנו רק "בבית" היינו ברשתות של "סופר" ו-"קרפור" לעתיד: "יש לכם הנחות, תקנו בבית, זה חשוב לנו מאוד".
יו"ר הוועד סיכם את דבריו במפגן תמיכה חסר תקדים של ועד בהנהלה ואף חשף כי המותג "SUPER" שבינתיים מחליף את רשת יינות ביתן לפני המעבר לקרפור, רשם פדיונות של 20-30% מעל הממוצע שהיו במותג הקודם, ולדבריו כאשר יפתחו את קרפור סכום הפדיונות אף יעלה עוד. יו"ר הוועד גם התחייב כי ככל שהפדיונות יעלו כך גם עובדי מגה ויינות ביתן יקבלו מענקים כפי שרק לאחרונה חולקו מענק על רווחים עבור שנת 2020, כאשר כלל העובדים קיבלו את המענקים, גם כאלו שלא היו אמורים להיכלל בחבילה.
ועד עובדי מגה ויינות ביתן מתכננים גם להמשיך את החגיגות, הנופשונים בחו"ל והמסיבות עבור העובדים, ואף מתכננים אירוע המוני וגדול לעובדים כבר בתחילת השנה: "יש תוכניות רבות", אמר אייל אלי, "תביאו רעיונות, מה אתם רוצים, ונשתדל לעשות מה שתבקשו".
לסיום, כאמור, יו"ר הוועד הביע תמיכה בהנהלה ובמיוחד במנכ"ל אורי קילשטיין: "יש אנשים שרוצים לתקוע טריז בין הוועד ובין ההנהלה, הם יכולים לחפש. אנחנו יד אחת עם המנכ"ל ואני אומר את זה מולו. אני רוצה ללכת עם המנכ"ל יד ביד ועם קרפור. אף אחד לא יפגע ביחסים של הוועד עם ההנהלה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אותן מילים
    שי 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותן מילים ואותם הזייות אלי אייל הבעיה הכי גדולה בארגון הזה. פשוט בושה שנותנים לו להמשיך לצחוק על כולם עם כיסים מנופחים.
    סגור
  • 2.
    קדימה
    מחכה לכניסה מסיבית ש 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בנתיים כל עוד המחירים של מוצרי קרפור זולים הציבור בוודאי ישמח לרכוש אותם, הבעיה שהרשות משמשות בטקטיקה של חדירה לשוק ואז מעלות מחירים. לפחות כרגע יש תה שתוצרת הארץ שלו של החברה הידועה עולה קרוב לעשרים שח מול מוצר קארפור פחות מ עשרה שקלים
    סגור
  • 1.
    בואו נראה את המחירים בעוד שנה !
    לוני 12/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בואו נראה את המחירים בעוד שנה נראה עם לא ישווה את המחירים למחירים בשאר הסופרים בישראל וירוויחו הון (אומרים שאין תאום מחירים בסופרים של כל החברות, הצחקתם אותי )
    סגור