כסף וצרכנות

אסם הודיעה על התייקרות האוכל לכלבים וחתולים - בשיחת טלפון

בחטף. אסם הודיעה, באמצעות סוכני המכירות שלה, שמוצרי מותג האוכל לכלבים ולחתולים פורינה, אותם היא משווקת, יתייקרו עד סוף החודש בשיעור של 7%
מערכת ice |  1
אסם. 2015 נפתחת בסערה (צילום יח"צ)
גל ההתייקרויות מגיע גם לבעלי החיים. גורמים בענף מספרים כי אסם, המשווקת של מותג האוכל לכלבים ולחתולים פורינה, הודיעה באמצעות סוכני המכירות שלה כי מוצרי המותג יתייקרו, עוד החודש, בשיעור של עד 7%.
"זה מרגיש לנו כאילו פועלים מתחת לרדאר וזורקים לנו 'פצצה' שנתרגל אליה בלי מסמך רשמי, תחת מונח שמעולם לא שמעתי בהתקשרות שלי מול הספקית – עדכון הנחות", כך סיפר יובל בן-בסת, הבעלים של רשת "אנימל שופ" ל-ynet.

אז כן, בחברת אסם, כך על פי הטענה, החליטו לייקר את מוצריה והסיבה "עדכון הנחות". גם במסגרת ההתייקרויות של היצרניות מול רשתות השיווק הגדולות, אסם טענה כי היא "מעדכנת מבצעים" ולא מייקרת את המחירים.
יש לציין כי לפני כחצי שנה, נעשה ניסיון לייקר את המחירים ואז כן נשלח מסמך מסודר ובו הצהרת החברה לייקר את המוצרים שכשל. כנראה שהפעם, בעקבות הרעש שהתייקרויות המחירים ברשתות השיווק גורמות, באסם ניסו להצניע את הסיפור.
מאסם עצמה מסרו כי "פורינה לא הודיעה על עליית מחירים. לחברה מגוון מבצעים והנחות המשתנות מעת לעת. כמו כן, לא נתייחס להסכמים מסחריים בתקשורת". כלומר, אסם לא מכחישה כי יהיה שינוי במחירים כפי שבענף טוענים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפילו לכלבים שלי אני לא אתן את האוכל שלהם (ל"ת)
    נבלותת 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור