כסף וצרכנות

בשורה משמחת לנהגים: זו ההנחה הצפויה במחירי הדלק

לקראת עדכון מחירי הדלק לחודש דצמבר וברקע ביטול מס הבלו שאמור להיכנס לתוקף, הנהגים בישראל יכולים מעט לחייך. זה המהלך שיבלום את זינוק מחירי הדלק
מערכת ice | 
מחיר הדלק צונח (צילום vecteezy)
השבוע עם עדכון מחירי הדלק לחודש דצמבר, הפחתת מס הבלו על הדלק בשיעור שקל אמורה היתה להתבטל. אך כעת, לפי דיווח של עמליה דואק, נראה כי הפחתת הבלו תישאר לפחות באופן חלקי, מה שיבלום מעט את העליות שצפויות לקראת חמישי הקרוב.
מחיר הדלק אמור לזנק שוב מעל 7 שקל לליטר בנזין 95 אוקטן ואולי אף להגיע לאיזור 7.5 שקל לליטר. אך לפי הדיווח, ההטבה על מחירי הדק תימשך גם בחודש הבא באופן חלקי ותפחית 33 אגורות ממס הבלו לליטר במקום שקל אחד. לאור זאת, המחיר כפי שהמגמה מסמנת, צפוי לעלות אך פחות ממה שדווח כך שההערכות הן לעלות של 6.85 שקלים לליטר לפי תעריף תדלוק עצמי.
כזכור, מחיר הדלק עלה בליל יום הבחירות ב-1.11 לסכום של כ-6.46 שקלים לליטר (בשיערות עצמי) זאת לאור עליית מחירי הנפט בעולם. כאמור, בלילה שבין 15 ל-16 לנובמבר עלייה נוספת של חצי שקל במחיר הייתה אמורה להכנס לתוקף, בשל סיום התקופה שבה אמורה הייתה להיות ההפחתה.
למרות הבעיות שהיו בקבלת ההחלטה להמשיך בהוזלה, הדבר אושר למשך שבועיים בסך הכל והיום צפוי להתפרס מחיר הדלק החדש בהתאם לשינויים במחיר הנפט בעולם וצפויה כנראה עלייה נוספת במחיר גם לצד הטבת הבלו שנמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה