כסף וצרכנות

השיא של חודש הקניות מגיע: כך תימנעו מגניבת פרטי אשראי

לקראת השיא של חודש הקניות, איגדנו עבורכם את מיטב הטיפים שיעזרו לכם לבצע רכישה מאובטחת דרך הנייד ובלי הרבה מאמץ
מערכת ice | 
צילום unsplash
למרות שמרבית חודש הקניות הבינלאומי נמצא מאחורינו, עדיין היום החשוב והכי מוזל לכאורה דווקא נמצא מלפנינו. בלאק פריידי יתקיים ביום שישי הקרוב ה-25.11 וצפויות הנחות ענק נוספות. יחד עם זאת, חשוב לזכור לגשת לכל רכישה בגישה שקולה ובעיקר כדאי להיזהר מרכישה שאינה מאובטחת ושמתבצעת דרך האשראי.
בדיוק לכבוד היום הזה איגדנו לכם את מיטב הטיפים מטעם חברת אבטחת המידע ESET, שיעזרו לכם להימנע ככל הניתן מחשיפת הפרטים האישיים שלכם ברשת, במיוחד אם אתם מתכננים לבצע את הרכישות שלכם מהמובייל. 
ההמלצה הראשונה היא להוריד אפליקציות מורשות בלבד מחנויות האפליקציות הרשמיות, כמו גוגל פליי או אפל סטור, היות והגורמים הללו כבר בודקים עבורנו מראש איזו אפליקציה בטיחותית ואיזו לא. יחד עם זאת נציין כי גם לפני ההורדה בחנות יש לשים לפרטי האפליקציה והאם אתם רואים משהו חריג בה.
נורה אדומה בוהקת שיש להיזהר ממנה הן הבקשות השונות שאותן האפליקציה מציגה לנו. לכן, מומלץ להיזהר מאפליקציות שמבקשות מאתנו פרטי הזדהות שאין בהם באמת צורך, דוגמת אנשי קשר, גישה לסמסים, הרשאות ניהול, סיסמאות וכך הלאה. כמו כן, דאגו לעדכן את האפליקציות עצמן ומערכת ההפעלה שלכם היות ומערכות לא מעודכנות מהוות פתח נוסף לפריצה.
אם אתם עומדים לבצע רכישה שימו לב שאינכם מחוברים לרשת ה-WIFI הציבורית היות וזו אינה מוצפנת ולכן פותחת דלת לפריצות ושימוש במידע שמוזן בנייד שלכם, כמו פרטי האשראי. באותה נשימה נמליץ לא לבצע רכישה בזמן שפונקציית הבלוטות' שלכם פעילה, היות והאקרים יכולים לעקוב אחריכם ולברר לאילו רשתות אתם מחוברים ויותר מכך.
לבסוף, מומלץ להתקין מערכת הגנה בנייד שתזהה וירוס, תוכנות זדוניות וכדומה. המלצה זו היא קריטית לאור העובדה שמרבית הציבור לא מודע בכלל אם יש לו הגנה על הנייד ועל כן אינו דואג לכך כלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה