כסף וצרכנות

ארנסט אנד יאנג ושופיפיי מכריזות על שיתוף פעולה גלובלי

שיתוף פעולה חדש למוצרים מפוקחים בעיצומו של חודש הקניות העולמי - ארנסט אנד יאנג ושופיפיי מכריזות כי יספקו שירותי איקומרס מותאמים לחברות וארגונים גדולים
מערכת ice | 
ארנסט אנד יאנג (צילום ויקיפדיה, freepik)
בעיצומו של חודש הקניות העולמי EY (ארנסט אנד יאנג) ו- Shopify (שופיפיי) מכריזות על שיתוף פעולה גלובלי במטרה להקים שוק חדש למוצרים מפוקחים כגון תרופות או משקאות אלכוהוליים ולספק שירותי איקומרס מותאמים לחברות וארגונים גדולים.
שני הגופים שואפים למנף את שיתוף הפעולה בכדי לעזור לארגונים להפעיל ולהרחיב את פעילות האיקומרס שלהם, וזאת באמצעות שתי דרכים: ראשית, באמצעות שירותי אינטגרציה של EY למערכות איקורמס, שיותאמו להטמעת מערכת שופיפיי עבור עסקים גדולים. שנית, יצירת אפשרויות בטוחות חדשות למכירת מוצרים מפוקחים.
שיתוף הפעולה משלב בין הפלטפורמה של שופיפיי המאפשרת הטמעה מהירה ואפקטיבית והתאמת חוויה אישית לבין יכולות האינטגרציה והיעוץ העסקי EY בכל הנוגע לפלטפורמות איקומרס, מערכת קצה רלוונטיות כגון תכנון משאבים ארגוניים, ניהול קשרי לקוחות וספקים, ניהול מלאי, מימוש ודיווח כספי, מיסים עקיפים וחווית לקוח.
תימור גורדון, מנהל תחום הקומרס ב-EY ישראל אמר: "שיתוף הפעולה שמביא לראשונה בצורה משמעותית את Shopify לזירת האנטרפרייז'ס – הקמעונאיות הגדולות, בשילוב עם יכולות התכנון העסקי והטכנולוגי והבנה מעמיקה עם כל שרשרת הערך של עולם הקומרס שקיימות אצלנו ב-EY, יקדם את אותן חברות מובילות לעבר יעדיהן העסקיים".
הארלי פינקלשטיין, נשיא Shopify מסר: "כיום ארגונים פועלים בסביבה מורכבת שבה דרושות יכולות סקיילביליות, מהירות וגמישות כדי להניע צמיחה. אנו נרגשים לעבוד עם צוותי EY כדי להביא את הביצועים, ההתאמה האישית והמומחיות המסחרית שהלקוחות שלנו מכירים ואוהבים ליותר ארגונים גדולים ברחבי העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה