כסף וצרכנות

איקאה מזהירה את הלקוחות: זה המוצר שמסכן את חייכם

איקאה קוראת לאלפי לקוחות להחזיר לסניפיה תמורת החזר מלא, מכשיר חשמלי שגרר פציעות קשות בקרב משתמשים ברחבי העולם. זה המוצר המסוכן
מערכת ice |  3
איקאה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
מכונות אספרסו שמשווקת איקאה בחלק מהמדינות בהן פועלת, סומנו כמוצר מסוכן אחרי אחרי תלונות של לקוחות שהצביעו על כשלי הפעלה חמורים. בתוך כך איקאה מבקשת לאסוף את המוצר ומזהירה מפני שימוש בו לאחר שהתגלה כמסכן את הלקוחות. יש לציין שהריקול כבר פורסם ביוני האחרון.
מדובר בכ-7,500 מכונות אספרסו של Metallisk בארצות הברית, מקסיקו וקנדה. הבעיה המדויקת, כפי שנאמר בהתראה של הנציבות לבטיחות מוצרי צריכה בארה"ב: "מכונות האספרסו שהוחזרו עם שסתום הבטיחות מנירוסטה עלולות להתפוצץ ולשחרר תכולה חמה, להוות סכנות לכוויה או לפציעה אחרת לצרכנים".
זו לא דאגת סרק. ההתראה אומרת שאיקאה "קיבלה 16 דיווחים ברחבי העולם על התפוצצות יצרניות האספרסו, כולל ארבעה דיווחים על כוויות, פציעות כוויה ונזקי שמיעה".
זה מכסה את מכונות הקפה של Metallisk עם שסתום הבטיחות מנירוסטה ליחידות הכיריים עם חותמות תאריך (נמצאות בתחתית) משנת 2040 עד 2204. ניתן להחזיר אותן לכל חנות של איקאה תמורת החזר מלא או לשלוח אותן בחזרה עם תווית בתשלום מראש.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סוף סוף אפסיק לשתות קפה (ל"ת)
    גולן 09/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סוף סוף חברה שלוקחת אחריות על התלונות שמתקבלות אצלה... (ל"ת)
    יופי 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • זה יותר זול מאשר לחטוף תביעות!!
    יוסי 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 1
    או שאתה סתום, או שאתה מאיקאה.
    סגור