כסף וצרכנות
מהפכה במשלוחים: זו רשת הסופרמרקטים שנכנסת ל-Wolt
משלוחים בסופר אקספרס: הקמעונאית מחסני השוק, מצטרפת רשמית לאפליקציה. במסגרת המהלך ובשלב ראשון 6 סניפים יהיו זמינים למשלוחים באפליקציה באזור גוש דן, ירושלים והשפלה. בהמשך, יורחב השירות לסניפים נוספים ברחבי הארץ
רשת מחסני השוק, מצטרפת רשמית לאפליקציית Wolt ומרחיבה את פעילות המשלוחים בסניפיה. במסגרת המהלך ובשלב ראשון, 6 סניפים יהיו זמינים למשלוחים באפליקציה באזור גוש דן, ירושלים והשפלה.
חמישה מהסניפים, רמת גן- ז'בוטינסקי, שניים בנתניה, ירושלים וראשל"צ, פעילים כבר ומציגים תוצאות מרשימות בתום פיילוט מוצלח של מספר שבועות. בהמשך החודש, תיפתח אופציית המשלוחים גם ברחובות ועם הזמן תתרחב לסניפים נוספים ברחבי הארץ.
מחסני השוק, תציע בחנויות האפליקציה תמהיל רחב של אלפי מוצרים שונים, בהם ירקות ופירות טריים, קצביית פרימיום, מוצרים קפואים, מאפיה, מחלקת מוצרי חלב, יין ואלכוהול, היגיינה וטיפוח, מחלקת תינוקות, ללא גלוטן וסוכר ועוד. מגוון המוצרים מתומחר במחירים קטלוגיים הוגנים, הזהים למחירים בסניפי הרשת. עלות המשלוח תנוע בין 10 ₪ ל- 20 ₪ בהתאם למיקום וזמני האספקה בטווח של כחצי שעה.
מחסני השוק, תציע בחנויות האפליקציה תמהיל רחב של אלפי מוצרים שונים, בהם ירקות ופירות טריים, קצביית פרימיום, מוצרים קפואים, מאפיה, מחלקת מוצרי חלב, יין ואלכוהול, היגיינה וטיפוח, מחלקת תינוקות, ללא גלוטן וסוכר ועוד. מגוון המוצרים מתומחר במחירים קטלוגיים הוגנים, הזהים למחירים בסניפי הרשת. עלות המשלוח תנוע בין 10 ₪ ל- 20 ₪ בהתאם למיקום וזמני האספקה בטווח של כחצי שעה.
נתונים מפיילוט ראשוני מסניפי הרשת באפליקציה, מצביעים על רמת ביקוש גבוהה לירקות ופירות טריים, מוצרי חלב וביצים בשעות הבוקר, ואילו בשעות הערב, הביקוש למים מינרליים, קולה זירו ושמנת מתוקה גדל, לצד ירקות ופירות טריים. רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ומונה 62 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה קרוב לחצי מיליון לקוחות.
מרשת מחסני השוק, נמסר "תוצאות הפיילוט המשותף עם חברת Wolt מציגות גידולים משמעותיים בהיקפי ההזמנות באונליין, כך שאנו רואים במהלך זה צעד מבורך ומנוע צמיחה נוסף לחטיבת האונלין החזקה שלנו, שממשיכה לבסס את מעמדה כשחקן משמעותי. חשוב לנו להעניק ללקוחותינו חווית קניה מותאמת למציאות האינטנסיבית והדינמית בה אנו חיים על כן, חיבור זה הוא טבעי ונכון לנו. מכירות האונליין מהוות כ- 10% מסך מכירות החברה ואנו צופים כי הנתח יגדל כתוצאה ממהלך אסטרטגי זה".
עוד ב-
ישראל אברהמי, מנהל מכירות ריטייל, Wolt ישראל: ״ההצטרפות של מחסני השוק היא חיזוק משמעותי לקטגוריית הסופרים שהיא חלק מרכזי מהפלטפורמה של Wolt כיום. הביקוש למשלוחי סופר מיידיים הולך וגדל, ומוביל להרחבת פריסת הסניפים מהם ניתן להזמין באפליקציה. אנחנו רואים את העלייה בביקוש ועובדים קשה כדי לענות על צורך הלקוחות בחווית קניה בלתי מתפשרת - באיכות, בטריות, במהירות ובשירות״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה