כסף וצרכנות

הלוטו שובר שיאים: הבוס קנה כרטיסי הגרלה ל-50,000 עובדים

הגרלת הלוטו האמריקאי (המגה מיליונים) ממשיכה לשגע את ארצות הברית כאשר הפרס הראשון עלה ל-810 מיליון דולר. בעלים של חברת מזון מהיר אמריקאית הפתיע את עובדיו וקנה להם 50,000 כרטיסי הגרלה
מערכת ice | 
לוטו (צילום Photo by Waldemar Brandt from Pexels)
הגרלת הלוטו האמריקאי (המגה מיליונים) ממשיכה לשגע את ארצות הברית כאשר שוב לא היה זוכה בהגרלה האחרונה, מה שהעלה את הפרס הראשון ל-810 מיליון דולר, הפרס השלישי בגובהו בהיסטוריה.
בעלים של חברת מזון מהיר אמריקאית הפתיע את עובדיו שקנה להם לא פחות מ-50,000 כרטיסי הגרלה. טום גרייבס, המייסד והמנכ"ל של החברה שהגה את הרעיון סיפר: "תמיד האמנו בלהישאר ביחד כמשפחה, לדאוג אחד לשני, הכל. יש דברים קשים בחוץ, במיוחד בתקופה של משבר כלכלי כזה חמור שאנשים מתקשים לעשות קניות הביתה ולתדלק את הרכב שלהם. אז כשהקופה הגיעה למספר הגדול הזה, רצינו לעשות את זה".
ההרפתקה של רכישת הכרטיסים החלה לראשונה ביום שישי האחרון, אך גרייבס התוודה כי בתחילה לא הביאו בחשבון את הלוגיסטיקה שמגיעה עם רכישת - והדפסת - 50,000 כרטיסי הגרלה: "עד שהבנו את זה, זה היה מאוחר מדי. עכשיו אני יודע שזה לוקח בערך שמונה שעות והרבה לחיצה על הכפתור כדי להדפיס 50,000 כרטיסים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה