כסף וצרכנות

אבי ניסנקורן מאיים: בלי מתווה למענקים - גל פיטורים במלונות

בכירים בענף התייירות, המסעדנות והתרבות, הביעו את זעמם בוועדת הכלכלה היום  וחוסר המענה מצד המדינה, כאשר נשיא התאחדות המלונות, אבי ניסנקורן, הזהיר כי אם לא יהיה מתווה עוד השבוע - הדבר יוביל לפיטורים בענף
מערכת ice | 
אבי ניסנקורן (צילום רשתות)
ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ מיכאל ביטון, התכנסה היום (שני) לישיבה משותפת עם ועדת העבודה והרווחה של ח"כ אפרת רייטן, כדי לדון בהשלכות האומיקרון על העסקים ומדיניות הממשלה לפיצוי וסיוע.
במהלך הדיונים, ביטון מתח ביקורת על הממשלה ואמר שהיא לא יכולה לטעון שהיא לא יודעת מה לעשות וכי המטרה היא לא פתרונות לחברות גדולות אלא לעסקים קטנים. גם סגן השר אביר קארה הצטרך אליו ומתח ביקורת ואמר כי העסקים צריכים ודאות ומענה "כבר עכשיו" וכי מי שנפגע ביותר מ-25% צריך לקבל סיוע.
 
נשיא התאחדות התעשיינים, רון תומר, הוסיף תחזית שחורה וכי בחודש הקרוב המעסיקים הולכים לאבד בין 5 ל-7 מיליון ימי עבודה בגלל בידודים. נציג איגוד לשכות המסחר, אייל הלוי, הוסיף כי הממשלה המליצה לא להשתתף באירועים המוניים, אך לא מפצה ושכחו את עובדי ענף האירועים בבית.
נשיא התאחדות המלונות, אבי ניסנקורן, אמר כי היה מתווה מענקים עד סוף דצמבר, אך עדיין לא שולם שקל לבתי המלון ולרבעון הראשון של 2022 עדיין אין מתווה. הוא הודה לשר התיירות, אך הזהיר כי אם לא יהיה מתווה עוד השבוע הדבר יוביל לפיטורים בענף. ח"כ נירה שפק העירה מאידך כי היא רצתה לעזור ולנפוש, אך הבינה שהיא "צריכה למכור כליה וכדאי שענף המלונאות יחשוב גם על זה". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה