כסף וצרכנות

תשלם ללקוחות כדי שלא יקנו את מוצריה וזו הסיבה

מותג הגבינה האמריקאי פילדלפיה יוצא בצעד חריג לקראת תקופת החגים ומודיע בקמפיין חדש כי לקוחות שלא יקנו את מוצרי החברה, יכולים לזכות בכסף מהחברה. זה מה שהוביל למהלך
מערכת ice | 
דולרים (צילום pixabay)
בעיות שרשרת האספקה ​​שהביאה מגיפת הקורונה יצרו שורה ארוכה של מחסור במוצרים בעולם, וכעת בתקופת החגים בארצות הברית, נרשמים חוסרים רבים במוצרי מזון מסוימים כשאחד המוצרים הבולטים ביותר שקשה להשיג בארה"ב הוא גבינת שמנת של המותג פילדלפיה.
מדובר במוצר פופולארי במיוחד בעונה הזאת בארה"ב, שמהווה מצרך מרכזי בהכנת עוגות הגבינה המסורתיות של חג המולד. למרות שבתקופה הזאת פילדלפיה דווקא אמורים לרשום מכירות שיא, זה כנראה לא עומדת לקרות השנה אלא הפוך. המותג  החליט לנקוט בגישה ייחודית לשמירת לקוחות מרוצים בחברה, ובזמן שאין לה סחורה לספק במובן הכי פשוט של המילים, היא תשלם ל-18,000 אוהבי המוצרים שלה שימצאו ברי מזל עד 20 דולר כדי לקנות קינוח חלופי לעוגות הגבינה לחג המולד שלהם.
 
עם זאת, ההצעה כרוכה בעבודת רגליים מסוימת מצד הלקוחות. במסגרת המבצע תחלק החברה 18,000 אלף שוברים שיזכו בעשרים הדולרים. כדי להשיג אחד, חובבי גבינות שמנת חייבים לבקר באתר המבצע החל מהצהריים בכל אחד מהימים. השוברים מוגבלים כך שכל משק בית יוכל לקבל אחד.
הקמפיין של פילדלפיה עלה מלווה בנעימות עצובות תוך שהוא מציג תמונות "out of stock" וכואב את המחסור במוצרי החברה.
המשתתפים יקבלו קישור ייחודי שניתן להשתמש בו חד פעמי בו יוכלו להעלות תמונה של קבלה מפורטת של רכישה שנעשתה בין ה-17 ל-24 בדצמבר הכוללת קינוח. הקישור לא יפעל עד 28 בדצמבר ולמשתתפים יהיה עד 4 בינואר להעלות את הקבלה שלהם.
למרות השם, גבינת שמנת פילדלפיה - הגרסה הפופולרית ביותר של המוצר בארה"ב - למעשה לא קשורה לעיר הזו. המוצר נוצר על ידי צמד יהודים אמריקאיים בצפון מדינת ניו יורק בשנת 1872 וקיבל את שמו בשנת 1880 כחלק מאסטרטגיית שיווק חדשה ונועזת. באותה תקופה, רווחה האמונה שאזור פילדלפיה מייצר את מוצרי החלב הטובים ביותר במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה