כסף וצרכנות

מפעילת אוטו-תל בדרך לגרמניה בעסקת רכישה ענקית

חברת GoTo הישראלית שפיתחה את פלטפורמת התחבורה השיתופית ומפעילה בין היתר את אוטו-תל ו-CAR2GO, רוכשת חברת נישה גרמנית בתחום  שיביא לגידול של 350% במחזור המכירות
מערכת ice | 
גיל לייזר עם ולריאן סלית'ר ואלכסנדר מאריץ – מנכ"לים משותפים ומייסדי emmy (צילום GOTO)
GoTo הישראלית שפיתחה טכנולוגיית קצה לתחבורה שיתופית ועוסקת בתחבורה שיתופית ושירות מולטי-מודל לכל סוגי כלי התחבורה במנוי אחד ובאפליקציה אחת, ממשיכה את התרחבותה באירופה ורוכשת את emmy, החברה הגרמנית המצליחה שמספקת פתרון תחבורה שיתופי לכ-350 אלף משתמשים באמצעות 3,000 קטנועים חשמליים בברלין, המבורג ומינכן.
במסגרת המהלך תתבצע החלפת מניות בין החברות שתתבטא בקבלת 100% ממניות emmy על ידי בעלי GoTo ומייסדי emmy יקבלו 25% ממניות GoTo Global. בנוסף, 120 עובדי emmy יהפכו לעובדי GoTo ויצטרפו ל-170 עובדיה. המהלך יאיץ את התפתחות החברה באירופה, כחלק מיעדיה להוביל את שוק התחבורה השיתופית ביבשת. להערכת GoTo, יביא המהלך למחזור מכירות של 350 מיליון שקלים ב-2023 המבטא גידול של 350% ו-1.5 מיליארד שקלים ב-.2026.
GoTo  מוכרת בישראל כמפעילה של שירותי הרכב השיתופי CAR2GO ו"אוטותל" ואת שירות האופניים החשמליים GoTo שהושק בספטמבר. החברה פעילה כיום גם במדריד ובמלטה והיא בדרך לפתיחת שווקים נוספים באירופה.
רכישה אסטרטגית זו מהווה אבן דרך מרכזית בהתרחבות GoTo Global באירופה, לאחר צמיחה של מאה אחוז בהכנסותיה ב-2021. באפריל השנה השיקה GoTo את צי התחבורה השיתופית הגדול בבירת ספרד שכולל מעל 1,300 רכבים, קטנועים חשמליים וקורקינטים חשמליים. החברה מפעילה את שירותיה גם במלטה מזה שנתיים וחצי. בישראל, מפעילה GoTo Global את שירות הרכב והאופניים השיתופי CAR2GO, את שירות הרכב השיתופי "אוטותל" עבור עיריית תל אביב – יפו ולאחרונה הודיעה על השקת GoTo, שירות האופניים החשמליים הגדול בישראל שיכלול בשלב הראשון 350 כלים בתל אביב – יפו.
מנכ"ל GoTo, גיל לייזר, מסר: "אנו נרגשים לצרף אלינו את   emmyשתהפוך במהרה ל-GoTo Germany. זהו מהלך חשוב במסע שלנו להוביל את שוק התחבורה השיתופית באירופה בפרט ובעולם בכלל ואנו צפויים לדריסת רגל ביעדי מפתח נוספים ביבשת".
המנכ"ל המשותף של emmy, ולריאן סלית'ר, מסר: "המשתמשים שלנו ייהנו מעתה מהטכנולוגיה של GoTo, עם גישה מידית לפתרון ייחודי שיאפשר להם להשלים את השימוש שהם עושים בקטנועים עם רכבים ואופניים. מאז ומתמיד האמנו בעתיד של התחבורה העירונית בו אין צורך להחזיק ברכב פרטי. המהלך עולה בקנה אחד עם חזון GoTo ויסייע בהפחתת מספר הרכבים הפרטיים בערים ברחבי גרמניה לצד הפחתת זיהום אויר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה