כסף וצרכנות

לראשונה בישראל: רובוט שירות לקוחות, זו הרשת החלוצה

לראשונה בישראל רשת אלקטרוניקה מכניסה לשורת שירות הלקוחות בסניפי המכירה רובוט שירות שילווה את הלקוחות בחנות ויציע להם עזרה 
מערכת ice | 
רובוט חשמל אלמ (צילום יחצ)
אורי להב, מנכ"ל רשת מוצרי החשמל, האלקטרוניקה והדיגיטל א.ל.מ, השיק בסניף הרשת בקניון רמת אביב את איש המכירות הרובוטי הראשון בישראל בענף הריטייל. הרובוט, שנקרא  "temi" מבית חברת  ONE Robotix יעבה את מערך השירות והמכירות בסניפי הרשת וישמש כתגבור לצוות מכירות.
תפקידו של הרובוט temi הוא לקבל את לקוחות הרשת בכניסה לסניפים. הלקוחות שיעזרו בטמי, יישאלו מספר שאלות על ידו ואחרי בירור צרכים קולי קצר ילווה טמי את הלקוח למחלקה הייעודית, יציע הצעות מכר ומבצעים על המוצרים השונים, יאפשר שיחת וידיאו עם נציג הרשת, ויסייע בהבאת מוצרים קטנים מהמחסן ובעתיד אף תפתח אפשרות לרכישת מוצר ישירות מהרובוט.

מאיה שלו שרוני, אורי להב מנכל רשת א.ל.מ, עודד טהורי ויוסי וולף יו"ר חברת temi global מפתחת הרובוט
טמי עתיד להגיע לעוד סניפים ברשת כשבשלב הראשון ייצטרף הרובוט לסניפי א.ל.מ בקניון רמת אביב וביג באר שבע ובהמשך יצטרף לסניפים נוספים. מדובר בצעד מהפכני בתחום שירות הלקוחות שמגיע לראשונה לישראל בסניפי א.ל.מ.
אורי להב, מנכ"ל רשת א.ל.מ התייחס לחניכה של הרבוט וציין, "שילוב הרובוט במערך השירות והמכירה בסניפים הינו צעד טכנולוגי נוסף שמקדם את א.ל.מ לעבר העתיד ומאפשר בצורה קלה ומהירה, מתן מידע נרחב ללקוחות שמגיעים לסניף על המוצרים הנמכרים והמבצעים השונים. Temi מצטרף לפעולות נוספת שביצענו בשנה האחרונה בשדרוג חוויית השירות והמכירה- הקמנו מוקד מומחים טלפוני, הרחבנו את מספר סניפי הרשת והכפלנו את סניפי מותג הדיגיטל א.ל.מ דיגיטל שמציע מגוון רחב של מחשבים ניידים, טלפונים סלולריים, קונסולות גיימינג ומוצרים נוספים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה