כסף וצרכנות

כניסת הארנק הדיגיטל של Apple בישראל הקפיצה פי 8 את הפעילות

על פי נתוני שב״א: זינוק של פי 8 בכמות התנועות בארנקים דיגיטליים בחודש מאי 2021 בעקבות כניסת שחקנים חדשים ובראשם Apple, עליה מתונה יותר נרשמה בכמות התנועות בעסקאות קונטקטלס ועסקאות EMV
 
מערכת ice | 
אפל בעליה (צילום pexels ice edit)
נתוני חברת שב״א (שירותי בנק אוטומטיים), מנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי, מצביעים על זינוק דרמטי של פי 8 בכמות התנועות הטוקנים (ארנקים דיגיטליים) בחודש מאי 2021 לעומת אפריל 2021. בשב״א מייחסים את העלייה לכניסת הארנק הדיגיטל של Apple של לפעילות בישראל בתחילת החודש שעבר. גם במהלך חודש יוני מורגשת עלייה בפעילות.
מדובר על עליה גבוהה וחריגה במיוחד על רקע העובדה שבמהלך חודש מאי התנהל מבצע ״שומר חומות״ שבמהלכו הוטלו הגבלות על פעילות המשק הישראלי במרחק של עד 80 ק״מ מרצועת עזה. 
במהלך חודש מאי 2021 נרשמה גם עליה של 10% בכמות התנועות קונטקטלס (עסקאות עד לסכום של 300 שקל ללא הקשת קוד סודי) ועליה של 6% בכמות התנועות במערכת ה-EMV כולה זאת בהשוואה לאפריל 2021.
בשב״א נערכים לקראת הרחבת כניסת ה-EMV בסוף חודש יולי לפי המתווה שקבע בנק ישראל וצופים את המשך הגידול בעסקאות חכמות. בכל מקרה, ההערכה היא שהפעילות תמשיך לגדול גם בהמשך בצורה דרמטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה