כסף וצרכנות

השוקולד האהוב מתייקר בישראל: זה המותג שיזנק ב-15% במחיר

מרס תעלה את המחירים לשוקולד הפופולרי שלה בשיעור של 12-15% החל מה-1 בפברואר 2025. אלו המותגים שייכללו במהלך
מערכת ice | 
מארס, סניקרס, באונטי (צילום shutterstock)
עוד מכה לכיס שלכם. מרס, ענקית המזון העולמית, צפויה להעלות את מחירי חטיפי השוקולד הפופולריים שלה בשיעור של 12-15% החל מה-1 בפברואר 2025. ההתייקרות תכלול שורה של מותגים מובילים כמו סניקרס, מרס, באונטי, טוויקס, M&M ומלטיזרס, וזאת בעקבות עלייה חדה במחירי הקקאו וחומרי הגלם בשוק העולמי.
על פי וואלה, עולה כי המהלך צפוי להשפיע על כ-10% משוק מוצרי המתוקים בישראל, כאשר מרס מדגישה כי העדכון המחירים יבוצע רק בחלק קטן מנקודות המכירה. למרות זאת, הצרכנים צפויים להרגיש את השפעת ההתייקרות בעיקר במוצרים כמו מיני סניקרס, מיני מרס, מיני באונטי ומארזים משפחתיים של החטיפים הפופולריים.

חברת מרס הדגישה כי ברשתות השיווק הגדולות, המהוות מעל 90% משוק מוצרי הצריכה, לא בוצע עדכון מחירים מלא. עם זאת, הצרכנים צפויים לשלם עד 15% יותר על מגוון חטיפי השוקולד הפופולריים, צעד המשקף את המגמה הגלובלית של התייקרות חומרי גלם בענף המזון והממתקים.
רק לפני כמה חודשים, חברת השחר העולה הודיעה רשמית לקמעונאים על העלאת מחירים של כ-10% בממרח שוקולד השחר, ומצטרפת לשורת חברות נוספות שנקטו בצעדים דומים על רקע יוקר מחיה גובר בישראל.
מדובר במוצרי השוקולד למריחה, קקאו ושוקולד לאפייה, וכי העלאת המחירים נכנסה באופן רשמי לתוקף ב-1 בנובמבר 2024, מיד לאחר חגי תשרי. מדובר בהעלאת מחיר משמעותית אשר מצטרפת לגל העליות במשק בצל המלחמה המתמשכת והאינפלציה. אחריה הגיעו גם עליות המחירים של שטראוס על מוצריה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה