כסף וצרכנות

לקוחות נגד דלתא: "אין מענה ולא חוזרים. שירות מזעזע"

אלפי תלונות צרכנים נגד חברת דלתא, רשת מותגי הלבשה תחתונה, פיג'מות וביגוד פנאי, ששירות הלקוחות שלה נמצא בקריסה. "בעקבות גידול יוצא דופן בהזמנות חלה עלייה בפניות לשירות הלקוחות", הסבירו בחברה

מערכת ice |  3
דלתא (צילום פייסבוק/ קניון עופר מרום)
למרות שבאתר החברה מבטיחים מענה מהיר 24/7 לנושאים כמו סטטוס חבילה, החלפות והחזרות, מתברר שבשיא עונת הפיג'מות זה לא ממש המצב בדלתא.
על פי בדיקת "הצינור" ברשת 13, שקיבלה אלפי תגובות על העדר מענה מהחברה ועיכובים ארוכים במשלוחים, צרכנים שונים אינם מצליחים לקבל את המוצר שרכשו ונאלצים להתמודד מול בוט שלא יכול לסייע בבעיות מורכבות.
מתברר שנפגעי דלתא אף הקימו קבוצה ייעודית בפייסבוק שמאגדת את התלונות שלהם מאז 2018, שם נכתב בימים האחרונים: "לא קיבלתי את החבילה שהזמנתי. אתם לא עונים. השירות שלכם על הפנים". משתמשת אחרת הוסיפה: "חברה של חצופים. אין דרך להשיג אותם בטלפון. עלובים".  
יש לציין כי דלתא עובדת עם משפיעניות מובילות כמו עינב בובליל וספיר בורגיל שמקדמות את הפיג'מות של החברה ועשויות להיות מושפעות גם הן מאכזבת הצרכנים.     
לדברי אחת מנפגעות שירות הלקוחות בחברה, אין בכוונתה להזמין עוד מאתר הרשת: "כמעט חודש שיש עיכוב של החבילה. אין עם מי לדבר, כמה מיילים שלחתי ווטסאפים. אין מענה ולא חוזרים. שירות מזעזע".
מהחברה נמסר בתגובה ל"הצינור": "אנו עושים הכל על מנת להשתפר ולתת את השירות הטוב ביותר. בעקבות גידול יוצא דופן בהזמנות חלה עלייה בפניות לשירות הלקוחות. אנו מתנצלים ומטפלים להרחבת ותגבור השירות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כמעט הזמנתי מהם איזה מזל (ל"ת)
    שיר 12/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    חברה פח
    מרכז 12/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש כך גם אני וגם גיסתי נפגעו. מהשירות העלוב שלהם העיקר המנהלים מבלים. ציון טוב על ניהול פחי אשפה
    סגור
  • 1.
    המניה תעלה (ל"ת)
    אסולין 12/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור