כסף וצרכנות

חברת דלתא בבשורה: התחום החדש אליו היא נכנסה

חברת דלתא משיקה קולקציית הלבשה תחתונה נגישה ונוחה לשימוש וללבישה בעזרת דוגמנים קטועי רגליים
ענת סימן טוב |  1
הלבשה תחתונה נגישה דלתא (צילום מאור כהן)
חברת האופנה והלבשה התחתונה, דלתא משיקה קולקציית הלבשה תחתונה נגישה ADAPTIX, המשלבת עיצוב ארגונומי עם שימוש בסקוצ’ים נוחים לפתיחה ולסגירה. הקולקציה פותחה במטרה להציע פתרון הלבשה נוח, קל לשימוש ומותאם לכל מבנה גוף, תוך הקפדה על איכות החומרים ונוחות מרבית.
הבדים בקולקציה מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית של Delta 720 STRETCH, שמעניקה גמישות מקסימלית ומבטיחה שהבגד יתכווץ ויימתח בהתאם לצורת הגוף, מבלי לאבד את צורתו המקורית גם לאחר כביסות רבות.
 לטובת הקולקציה החדשה, בחרה דלתא דוגמנים קטועי גפיים בכדי להעלות את המודעות שקורית כיום במדינת ישראל, בעקבות המלחמה. הדוגמנים שנבחרו הן רותם שדות בת 25,  לפני כשלוש שנים, עבדה כמאבטחת חמושה בבית לוינשטיין והייתה לוחמת בצבא בחילוץ והצלה ושרתה שנתיים ושמונה. בעקבות התאונה, התרסק לרותם הקרסול, וגרם למחלה עצבית מורכבת ולפני כחמישה חודשים קטעה את רגלה.

 הלבשה תחתונה נגישה של דלתא. צילום: מאיר כהן
 נוי צברי, כבשה את איילון בשנת 2020 כשצולמה לדלתא כשהיא מרותקת לכיסא גלגלים מגיל 12 והגשימה חלום להיות דוגמנית גם להלבשה תחתונה. נוי הקימה לפני כשנתיים את עמותת posSEAble  שמנגישה את גלישת הגלים ואת הים לאנשים עם מוגבלויות, גלישה ככלי שיקומי ללוחמים שנפצעו במלחמה וקבוצת פצועי צה״ל.
 
צח שחרור עורך דין ומרצה, מייסד וקפטן נבחרת ישראל בכדורגל לקטועי גפיים. בימים אלו, במקביל להרצאותיו, משתתף בטורנירים עם נבחרת ישראל בכדורגל לקטועי גפיים.
 
בין הפריטים בקולקציה תוכלו למצוא גוזייה עם סקוצ’ קדמי, תחתונים בגזרות חוטיני, מיני והיי לג הכוללים  סקוצ’ים להקלת הלבישה וההורדה.  בנוסף, הקולקציה כוללת חולצות יוניסקס נגישות למבוגרים ולילדים, עם פתחים בצדדים המתאימות לאשפוז או לשימוש לאחר ניתוח. קולקציית ההלבשה התחתונה הנגישה לגברים תושק באתר בסוף אוקטובר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרדוקס!!!!
    אנצי!!!! 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם האהבה באמת עיוורת,אז איך זה שההלבשה התחתונה כל כך פופולארית-ג'ק הנדי!!!!
    סגור