כסף וצרכנות
רמי לוי חושש? מנכ"ל ישראייר חושף את ההכנות לטיסות לארה"ב
אורי סירקיס שבדיוק מציין 13 שנים לכניסתו לתפקיד המנכ"ל טוען: "טיסות לארה"ב זה סיפור מורכב, עוד לא קיבלנו החלטה, אבל אין כאן סיכון מסחרי יש כאן סיכון תפעולי במטוסים חכורים רחבי גוף"
רק השבוע, ישראייר, בבעלות איש העסקים רמי לוי, דיווחה לבורסה לניירות ערך כי היא בעיצומו של ניהול משא ומתן מתקדם לרכישת מטוס 320-200 Airbus המשמש כיום כמטוס חכור בחכירה (4X-ABS) וזאת חלף הארכת חוזה החכירה אשר צפוי להסתיים באמצע שנת 2026, זאת במסגרת ההכנות שלה להשיק קו לניו יורק ולבנגקוק.
היום (חמישי) בפודקאסט החדש של פספורטניוז, סיפר אורי סירקיס שבדיוק מציין 13 שנים לכניסתו לתפקיד המנכ"ל: "טיסות לארה"ב זה סיפור מורכב, עוד לא קיבלנו החלטה, אבל אין כאן סיכון מסחרי יש כאן סיכון תפעולי במטוסים חכורים רחבי גוף".
כזכור, תמורת רכישת המטוס תשלם ישראייר במזומן, ממקורותיה סך כולל של כ-16.5 מיליון דולר ארה"ב, מהם יקוזז סכום בטוחה שהעבירה ישראייר למוכר כחלק מהסכם חכירת המטוס אשר מסתכמת ל סך כולל של כחצי מיליון דולר ארה"ב, לתשלום עד לא יאוחר ממועד ההשלמה אשר צפוי להיקבע למהלך חודש ינואר 2025.
בנוסף, נקבעו בהסכם תנאים סטנדרטיים הðהוגים בהסכמים מסוג זה, לרבות בנושא סיום הסכם החכירה, מועד העברה, טוטאל לוס, עיכוב וביטול, אחריות ועוד. כזכור, חברת התעופה של רמי לוי, ישראייר, עומדת בפני צומת דרכים קריטי, שבמרכזו עומדת השאלה האם להשיק את קו הטיסות לניו יורק ולבנגקוק, על רקע הדחייה של תיקון חוק טיבי לחברות התעופה שהתקבל בשבוע שעבר בוועדת הכלכלה בכנסת.
עוד ב-
על פי 'פספורטניוז', חברת התעופה של איש העסקים תבדוק בצורה יסודית את צי המטוסים שהיא עתידה לחכור לטובת הטיסות המדוברות ואם הם יכולים לעמוד בתקנים המחמירים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר שיאפשרו לה להוות אלטרנטיבה של ממש לאל על ששולטת בשוק הטיסות הארוכות מישראל בין החברות הישראליות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה