כסף וצרכנות
ריקול ענק בחברת סטנלי: חשש כבוד לפגיעה בבריאות הלקוחות
מותג הכוסות האמריקאי שזכה לפופולאריות מחודשת בשנה האחרונה, הכריז על ריקול ענק של כ-2.6 מיליון כוסות מדגמי Switchback ו-Trigger Action המיוצרות על ידי ונמכרות בארה"ב. הסיבה לריקול: חשש כבד להתנתקות המכסה מה שעלול לגרום לכוויות חמורות לצרכנים
יצרנית הכוסות האמריקאית Stanley (סטנלי), הודיעה בתחילת השבוע על ריקול ענק של כ-2.6 מיליון כוסות נירוסטה מבודדות מדגמי Switchback ו-Trigger Action שנמכרו בארה"ב.
על פי דבריהם של בכירים בחברה, ההחלטה להודיע על ריקול למוצרי החברה התקבלה בשל חשש להתכווצות הברגה של מכסה הכוס בחשיפה לחום, מה שעלול לגרום להתנתקות המכסה ולהוות סכנת לגרימת; כוויות.
כוסות של מותג הכוסות Stanley (סטנלי), קרדיט: Shutterstock
מותג הכוסות האמריקאי סטנלי קיים בשוק זה מעל 100 שנה ובתקופה האחרונה מוצריו זכו לפופולאריות מחודשת בקרב צעירים בישראל ובעולם לאחר שהפכו לויראלים במיוחד בקרב משפיעני טיקטוק. החזרה של הכוסות של סטנלי לאופנה הניבה לחברה הכנסות בגובה מאות מיליוני דולרים.
אנליסטים מייחסים את הצלחה המחודשת של המותג לאיש העומד בראשה - נשיא החברה טרנס ריילי שנכנס לתפקיד לפני 4 שנים לאחר שהיה מנהל השיווק הראשי של מותג הנעליים "קרוקס". ריילי, הצליח לקחת את הנעליים של "קרוקס" שתחילה זכו לביקורת רבה בשל צורתן הייחודית ולהפוך אותן להצלחה אופנתית בקנה מידה עולמי.
לפי שעה עולה שהריקול הנוכחי רלוונטי עבור כוסות מבודדות שמגיעות עם עם מכסים אשר עשויים מפוליפרופילן (פלסטיק) בנפחים של 12, 16 ו-20 אונקיות אשר נמכרו בשטחי ארה"ב.
עוד ב-
דגמי הכוסות הללו משווקות בכמה צבועים שונים בהם: שחור, לבן, ירוק, ורוד ואפור כאשר הלוגו של החברה מוטבע בחזית ובתחתית המוצר. מטעם "Stanley" נמסר שעל הצרכנים להפסיק באופן מיידי את השימוש בכוסות ולאחר מכן לפנות לחברה לצורך קבלת מכסה חלופי ללא עלות וכולל משלוח.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה