כסף וצרכנות

קוקה קולה תשיק משקה חדש ומפתיע: לא תאמינו מי חשב עליו

הרשת החברתית טיקטוק הפכה לרשת שמכתיבה כמעט מדי יום טרנדים ואתגרים חדשים בקרב הגולשים, אך ספק אם הטיקטוקר הזה ממלזיה דמיין שהסרטון שהעלה "יתפוצץ" כך ברחבי הרשת ובוודאי שלא דמיין שחברת קוקה קולה תוציא משקה חדש בעקבותיו
מערכת ice | 
ספרייט (צילום מתוך הפייסבוק)
בחברת קוקה קולה ניסו לאורך השנים מגוון רב של טעמים חדשים ומגוונים לליין המשקאות הרחב שלהם. כולנו זוכרים איך בעבר ניסתה החברה להשתעשע עם קולה בטעם וניל, קפה ורק לאחרונה נאלצה להיפטר מטעם חדש שהוציאה בקול תרועה רמה, אך לא קלע לחך של הלקוחות.
בעקבות סרטון של של יוצר תוכן אנונימי ממלזיה אותו הוא פרסם ברשת החברתית טיקטוק, בו הוא מציג כיצד הוא מכין לעצמו משקה קר ופשוט שם שני תיונים בבקבוק ספרייט קר, מוזג לכוס עם קרח ולימון וגומע אותה עד תום.
הסרטון, שפורסם כבר בחודש ספטמבר בשנה שעבר, הפך לוויראלי עד כדי כך, שהוא הגיע לבכירי קוקה קולה שהחליטו כאמור, להביא אותו למדפים בתור אחד הטעמים החדשים של מותג המשקה הוותיק והאהוב.
 
@hishamraustv REFRESHING GILER ! - Sprite Lemon Tea #fyp #tiktokfood #lemontea ♬ original sound - Hisham Raus
על המשקה שימותג בבקבוקי הספרייט המוכרים וייקרא "ספרייט+תה" ויושק באביב 2025, אמרו בחברה כי הוא משלב את טעמי הלימון והליים המזוהים עם הספרייט בשילוב טעמי תה הקר המוכר כל כך בארצות הברית. בנוסף, אומרים בחברה כי מדובר בתוצאה של מחקר צרכני מעמיק שעשו, שניצל את הוויראליות של הסרטון שפורסם בטיקטוק, עד לכדי מוצר מוגמר.
בחברה הוסיפו באותו הכנס כי הטעם החדש שזכה לתשומת לב תקשורתית ארצית והסרטון עליו אף גרף למעלה מ-121 מיליון צפיות במדיה החברתית, יהיה זמין גם באופציה של אפס סוכר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה