כסף וצרכנות

חג שני סוכות: איפה תוכלו למצוא טיסה בפחות מ-300 דולר?

המצב הבטחוני גרם לטיסות רבות להתבטל, מה שגרם לישראלים רבים השאר בבית ובכך, להוזיל טיסות בחברות הישראליות שטרם התמלאו לחג השני של סוכות. ice בדק ומצא, איפה תמצאו טיסה זולה לחג השני של סוכות במחיר המשתלם ביותר בחברות הישראליות
ענת סימן טוב | 
שדה תעופה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המצב הבטחוני גרם לערעור בחברות התעופה בחו"ל, מה שגרם לחברות התעופה הזרות לבטל טיסות רבות ולעומת זאת, לחברות התעופה הישראליות לתגבר טיסות.
בעקבות המצב הבטחוני, מצב התיירות בארץ היה שונה לעומת שנים קודמות. פחות תפוסה, יותר ישראלים שנותרו בביתיהם בעקבות ביטולי טיסות. מה שגרם למחירים להיות זולים יותר בתקופה זו.
 
בדקנו והשוונו, כמה תעלה לכם טיסה לסוף שבוע האחרון של חג סוכות עם גשר לשישי, שנייה לפני החזרה לשגרה הארוכה עד חנוכה. בדקנו עלות טיסה בחסרות הישראליות בהם מצאנו מקום עבור אדם ללרנקה בין התאריכים 24-28 לאוקטובר. מצאנו כי הטיסה הזולה ביותר היא של חברת התעופה אייר חיפה, שם טיסה תעלה לכם 298 דולרים. ואילו חברת התעופה היקרה ביותר, היא של חברת ישראייר, שם טיסה תעלה לכם 581 דולרים.
מחירים כגון ה-300 דולר, אלו מחירים שניתן למצוא בתקופות ההיצע והביקוש. מה שגם חברות תעופה רבות שטסות גם ליוון כמו איג'אן ובלו בירד ביטלו את טיסותיהם לארץ, מה שמייקר את מחירי הטיסות ללרנקה בחברות הישראליות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה