כסף וצרכנות

חג שני סוכות: זה המלון עם המחיר המשתלם ביותר באילת

להבדיל משנים קודמות, המלונות באילת לא נמצאים בתפוסות מלאות וכך מי שטרם עדיין יצא לחופשה בחגים, יוכל למצוא מחיר שפוי בחג. Ice בדק ומצא, כמה תעלה לכם חופשה בחג השני
ענת סימן טוב | 
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
המצב הבטחוני בכל הארץ נותן את אותותיו גם בנושא החופשות בארץ. אם חשבנו שהמלונות בתפוסה מלאה לאורך כל החג,  כך התווכחנו שעדיין תוכלו למצוא חופשות לחג השני ולעשות גשר עם שישי במחירים לכל כיס.
Ice בדק ומצא, כמה תעלה לכם חופשה בסוף שבוע האחרון של החופש עבור הרכב של זוג הורים ושני ילדים באילת בין התאריכים 24-26 לאוקטובר הבדיקה נעשתה במוצאי שבת, מול הרשתות עצמם.

גילינו כי, המחיר הזול ביותר לחופשה בהרכב שכזה יכולה להתחיל במלון לאונרדו ריזורט מרשת פתאל בעלות של  4997 שקלים ואילו החופשה היקרה ביותר במלונות שעוד פנויים, עשויה להגיע למחיר של 7136 שקלים במלון המפואר רויאל ביץ' מרשת ישרוטל.
בין לבין תוכלו למצוא לא מעט מלונות שחלקם רק עם ארוחת בוקר וחלקם עם אירוח של הכל כלול, בממוצע מחירים של בין 5,000 שקלים ל6,000 שקלים.
בשנים כשגרה, יהיה לכם קשה למצוא חופשה משפחתית בתאריכי חופשה. שכן, מדובר בתאריכים של היצע גבוה. השנה, לאור המצב הבטחוני ולאור היירוטים שמתרחשים גם ברחבי אילת, לא מעט ישראלים בחרו להישאר בביתם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה