שיווק ופרסום

פתאל ופרארי בשיתוף פעולה מסקרן: זה מה שיקרה מה-12.9

מלונות לאונרדו אירופה מרשת מלונות פתאל בשיתוף פעולה עם מותג הרכב היוקרתי פרארי. -12 בספטמבר 2024, 30 רכבי פרארי ממותגים עם Leonardo Hotels ו-Nyx Hotel Rome by Leonardo Hotels ייצאו מרומא למסע עוצר נשימה בן ארבעה ימים ברחבי איטליה
מערכת ice | 
פרארי במלון לאונרדו (צילום Andrea Grazian)
מלונות לאונרדו אירופה מרשת מלונות פתאל השיקו לאחרונה שיתוף פעולה ייחודי עם Ferrari Club Passione Rossa, אחד ממועדוני אספני מכוניות היוקרה של פרארי, תחת הכותרת, "מרומא לפריז באדום".
השת"פ יטמון בחובו מסע אקסקלוסיבי של 30 מכוניות פרארי אשר יצאו בספטמבר הקרוב מרומא ועד לפריז, כשהם נושאים בגאון את דגלי המותגים לאונרדו ו-NYX מבית פתאל שיציינו את הערכים המשותפים של השניים - איכות, יוקרה ומצוינות. ב-12 בספטמבר 2024, 30 רכבי פרארי ממותגים עם Leonardo Hotels ו-Nyx Hotel Rome by Leonardo Hotels ייצאו מרומא למסע עוצר נשימה בן ארבעה ימים ברחבי איטליה. במהלכו יעצרו באגם גרדה, יעברו דרך צרפת וישירות אל היעד הסופי - פריז.

מכוניות הפרארי (הנהוגות על ידי בעליהם הנלהבים) ייסעו באזור הכפרי האיטלקי, נופי האלפים והאזורים הצרפתיים, כדי להדגיש את הקשר של מלונות לאונרדו מרשת מלונות פתאל עם יוקרה, איכות וחוויות ייחודיות שמציעים במלונות הרשת ברחבי אירופה. במהלך 'התהלוכה האדומה' יתקיימו גם תצוגות מרהיבות בכל הערים המעורבות ביוזמה.
המסע המשותף יצא ממלון Leonardo Boutique Hotel Roma Termini, נכס אלגנטי ומודרני ברומא הממוקם ברחוב ויה מרגרה המרכזי ואידיאלי לנסיעות עסקים ואו לנופש שכולו פנאי. בהמשך רכבי הפרארי יעברו ליד המלון החדש בעיר- NYX Hotel Rome אשר עתיד להיפתח בתחילת 2025. המלון החדש, ממוקם בלב רובע פראטי ויציע כ-300 חדרים על פני שמונה קומות, מסעדה, בר וחדרי ישיבות גדולים. המלון מיועד להפוך לאייקון של אירוח לייף סטייל בבירה האיטלקית, הודות לעיצוב המשלב אינדיבידואליות, אמנות מקומית ואווירה אורבנית.
המסע ימשיך לצפון איטליה, תוך עצירה באגם גרדה, במלון Leonardo Hotel Lago di Garda - Wellness and Spa הממוקם על החוף הדרומי של האגם. המלון עבר לאחרונה שיפוץ כולל ומציע חווית רוגע מושלמת עם ספא מאובזר, שלוש בריכות וחללים מודרניים מעוצבים כאשר את כל אלו מקיף הנוף הקסום של האזור הכפרי של צפון איטליה הממוקם לא הרחק מהחופים היפים של אגם גרדה.
היעד הסופי של המסע יהיה פריז, שם נפתח לאחרונה מלון Leonardo Boutique Hotel Paris Opera. המלון הראשון מבית מלונות לאונרדו-פתאל בצרפת בכלל ובעיר האורות בפרט, מגלם בצורה מושלמת אלגנטיות פריזאית, הודות לקסם ההיסטורי של הבניין מהמאה ה-19 ולסגנון העכשווי של חללי הפנים שעוצבו על ידי מעצבת הפנים מארי-אגנס לובוטין. שיתוף הפעולה בין מועדון הפרארי הגדול באיטליה למלונות לאונרדו מרשת פתאל הוא הראשון בסדרת שיתופי פעולה עתידיים דומים אשר יתמקד בנופי צפון איטליה וצרפת בשיתוף מלון NYX רומא, שעתיד להיפתח ברבעון הראשון של 2025, בהמשך למלון לאונרדו לאגו די גרדה ולאונרדו בוטיק פריז אופרה שנפתחו לאחרונה. 
"אנו גאים לשתף פעולה עם Passione Rossa Ferrari Club ביוזמה ייחודית זו שמחזקת את זהויות המותגים שלנו כשם נרדף למצוינות, יוקרה ואיכות, וממחישה את המחויבות שלנו לספק חוויות ברמה גבוהה לאורחים שלנו, במסע של שינוי וחדשנות", מסר רפי כרמון, מנכ"ל איטליה, צרפת והונגריה של מלונות לאונרדו מבית פתאל. "המסע מרומא לפריז הוא בראש ובראשונה אירוע מרהיב המדגיש גם את הקשר החזק עם המיקומים המרהיבים בהם נמצאים המלונות המשתתפים. יש לו ערך סמלי חזק, החוגג את המורשת האיטלקית והצרפתית הנפלאה – באיטליה ובצרפת- בהן אנו גאים לנהל מלונות איכותיים. המשימה שלנו מבטאת את הרצון העיקרי שלנו לזכות בליבם של האורחים שלנו באמצעות שירות יוצא דופן. אנו שואפים ליצור חוויות בלתי נשכחות, למתוח את גבולות האירוח עם שותפות זו וגאים לקדם אתגר חדש לחזק את הקשר שלנו עם היעדים שאנחנו כה אוהבים, זה יהיה רגע בלתי נשכח עבור כל האורחים השוהים בבתי המלון, ובזכות השיתוף בזמן אמת של האירוע בסושיאל, גם עבור כל אלה שעוקבים אחרינו ברשתות החברתיות שלנו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה