כסף וצרכנות

פיצה האט במהלך חסר תקדים: לא תאמינו איך ייראה הסניף החדש

שונאים לאכול מול אנשים אחרים? הפרויקט החדש של רשת פיצה האט הוא בדיוק בשבילכם. הרשת פותחת פופ-אפ לרגל יום הפיצה הלאומי בארה"ב, במסגרתו תוכלו לאכול לבד בסניף מותאם אישית, בו יוגשו רק פיצות אישיות עם התוספות החדשות של הרשת
מערכת ice | 
פיצה האט (צילום אסף קרלה)
שונאים לאכול מול אנשים אחרים? הפרויקט החדש של רשת פיצה האט הוא בדיוק בשבילכם. אחת מרשתות הפיצה הגדולות ביותר בעולם, פותחת סניף חדש וראשון מסוגו בעיר ניו יורק שבארצות הברית, במסגרתו תוכלו להיכנס ולאכול לבד בסניף, כאשר בזמן שאתם שם - אף לקוח אחר לא יוכל להיכנס ולאכול איתכם.
הסניף החדש של הרשת הוא קטן מאוד, ונראה ממש כמו דוכן קטן, והוא יפעל בשכונת קווינס בצורת פופ-אפ למשך יומיים בלבד, בין ה-22 ל-23 באוקטובר. במקום תוכלו לרכוש מגש פיצה אישי בלבד, וכדי לאכול עם עצמכם בסניף החדש תהיו חייבים להזמין מראש מקום.
לקוח אשר יזמין את הפיצה האישית יוכל לבחור ולהתאים את הפיצה שלו בסגנון ייחודי אליו, עם התוספות החדשות של הרשת. המהלך של פיצה האט מגיע לכבוד יום הפיצה הלאומי בארצות הברית שייערך בין התאריכים המדוברים.
מליסה פריבה, מנהלת השיווק הראשית של פיצה האט בארה"ב, סיפרה על המהלך הייחודי לרשת NBC: "הפיצה האישית שלנו היא חביבת המעריצים, ואנחנו נרגשים להציג דרך חדשה ליהנות ממנה. אנחנו לא רק מגישים פיצה, אנחנו מדמיינים כיצד האורחים שלנו יכולים לחוות את פיצה אישית בצורה חדשנית, מודרנית וכמובן מותאמת אישית".
לסיום סיפרה פריבה כי "זה כיף ומרענן לחגוג את אחת המנות הכי אייקוניות שלנו, הממזגת בין מה שהלקוחות שלנו תמיד אהבו במותג שלנו עם מה שהם מתלהבים ממנו כיום: תוספות ומתכונים מודרניים, קונספטים חדשניים וחוויות ראויות לאינסטגרם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה