כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: זו הרשת המשתלמת לרכישת איירפודס 4 החדש

אפל השיקה לצד האייפון 16 את האיירפודס 4 שלה הכולל מסנן רעשים. מדובר באזניות שאמורות לסייע בהפחתת רעשי הרקע של הסביבה ועד 30 שעות האזנה. ice בדק ומצא, איפה ניתן לרכוש את האזניות במחיר המשתלם ביותר
ענת סימן טוב | 
AirPods 4 (צילום shutterstock, Apple)
לצד האייפון 16, הציגה אפל גם את אוזניות ה-AirPods 4, עם שתי אופציות שאחת מהן מגיעה עם סינון רעשים אקטיבי, המאפשר האזנה ללא הפרעה של רעשי רקע מהסביבה.
אודיו מרחבי המעניק חווית האזנה תלת מימדית. 3 מצבי אודיו: אדפטיבי, שקוף, מודע לשיחות. האזניות מספקות בידוד רעשים אקטיבי המאפשר הפחתת רעשים סביבתיים ללא קצוות סיליקון. מיקרופונים משודרגים שמפחיתים תדירות רעשים ואוזניות המותאמות לכל גדלי וסוגי האוזניים. לנוחות שימוש מירבית לאורך כל היום. עד 30 שעות האזנה.
בדקנו והשוונו איפה תוכלו למצוא את אזניות האייר פודס 4 החדשות, במחיר המשתלם ביותר. מצאננו חמש חנויות שמוכרות את האזניות והמחירים נעים מ-749 שקלים עד 949 שקלים הכי יקר.

הרשת שמוכרת את האזניות במחיר המשתלם ביותר היא דינמיקה בעלות של 749 שקלים. הרשת שמוכרת את האזנייות במחיר היקר ביותר, היא החנות של אפל בארץ I DIGITAL בעלות של 949 שקלים. בין לבין המחירים נעים סביב המחיר של 800 שקלים. כולם עם יבואן רשמי של אפל.
השוואת המחירים יכולה לחסוך לא מעט כסף לצרכנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה