דיגיטל וטק

ה-Apple Watch החדש מול הדגם הקודם: יש סיבה לשדרג?

שעון ה-Apple Watch Series 10 נחשף השבוע עם שדרוגים מעניינים, כולל עיצוב דק יותר ומסך בהיר יותר, אך האם זה מצדיק את השדרוג מהשעון הישן הקודם שברשותכם? בדקנו, והתשובה בפנים
רפאל בן זקרי | 
Apple Watch Series 10 (צילום Apple)
אפל השיקה השבוע את הדור העשירי של השעון החכם שלה, ה-Apple Watch Series 10, עם שורה של שדרוגים מעניינים, ואיתם השאלה האם כדאי לשדרג לדגם החדש או להישאר עם השעון הנוכחי? דגם ה-Apple Watch Series 7 הוא אחד מהדגמים הפופולריים בקרב משתמשים רבים, ובהשוואה זו נבחן את ההבדלים והשיפורים בין שני הדגמים כדי להבין האם השעון החדש מצדיק את השדרוג.
השוואת המידות והעיצוב מגלה שה-Series 10 מציע עיצוב דק וקל יותר, עם מסכים גדולים ובהירים יותר. ה-Series 10 מגיע גם בשני גדלים מעט גדולים יותר מקודמו, אך למרות זאת, הוא קל ודק יותר. עם זאת, ה-Series 10 לא מציע אפשרות לשלדה מפלדת אל-חלד, אלא רק אלומיניום וטיטניום.
בגזרת הפיצ'רים, ה-Series 10 מציע שיפורים פנימיים כמו אחסון כפול ושבב Apple S10 המהיר יותר, שמניע מסך בהיר יותר עם עד 2,000 ניטים. בנוסף, השעון החדש כולל זיהוי דום נשימה בלילה, וגם חיישני טמפרטורת מים ועומק לשחיינים וצוללנים, מה שהופך אותו לבחירה מוצלחת לפעילויות מן הסוג הזה.
מבחינת זמן טעינה, ה-Series 10 מציע טעינה מהירה יותר, המגיעה ל-80% תוך 30 דקות בלבד, חיסכון של 15 דקות בהשוואה ל-Series 7. מצד שני, חיי הסוללה נותרו זהים בשני הדגמים, כך שלא תראו שינוי משמעותי בפרמטר זה. מחיר ההשקה של ה-Series 10 הוא 399 דולר, זהה למחיר ההשקה של ה-Series 7 בזמנו. אולם, כיום ניתן למצוא את ה-Series 7 במחירים נמוכים יותר בחנויות צד ג' ובשוק המשומשים.
באשר להחלטה האם כדאי לשדרג את השעון שלכם - אם אתם מחפשים את החידושים האחרונים ותמיכה תוכנתית ארוכת טווח, ה-Series 10 הוא הבחירה המועדפת. עם זאת, אם אתם כבר מחזיקים ב-Series 7 ואין לכם צורך בחידושים מהסוג שצוין לעיל, ייתכן שהשמירה על הדגם הישן תספק חווית שימוש דומה מאוד, במיוחד לאור העדכונים שמביאה עמה מערכת ההפעלה watchOS 11.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה