כסף וצרכנות

רמי לוי בטענות חמורות: "עושים פה דברים בכוונה, מחפשים אותנו"

לוי סיפר בראיון עצבני: "יש את מועצת הדבש ומועצת הלול, שפועלות בצורה כזו שפוגעת בסוף גם בעצמן וגם בצרכנים. ניקח את הדבש לדוגמה - בשנה שעברה הבאתי דבש, הורדנו את המחיר מ־40 שקל לקילוגרם ל־18 שקל. מועצת הדבש התחילה לחפש אותנו ולהמציא שהבאתי דבש 4% מזויף"
מערכת ice |  2
רמי לוי (צילום shutterstock, פלאש 90/ תומר נויברג, יוסי אלוני)
רגע אחרי המהלך הגדול ואחרי שנחשף שהבת של רמי לוי עומדת להרוויח בענק, איש העסקים מדבר בראיון גדול לגלובס. רק שבוע עבר מאז שאביה הטיל פצצה עם עצם מינויה של יפית אטיאס לתפקיד המנכ"לית המשותפת ברשת שיווק השקמה ולאחר שזימנה החברה אסיפת בעלי מניות, כדי לאשר את הסכם העבודה החדש של אטיאס-לוי, הוא שולח חיצים נגד כל הגופים שלדבריו מקשים על החברה להתקיים.
לוי סיפר בין היתר: "יש את מועצת הדבש ומועצת הלול, שפועלות בצורה כזו שפוגעת בסוף גם בעצמן וגם בצרכנים. ניקח את הדבש לדוגמה - בשנה שעברה הבאתי דבש, הורדנו את המחיר מ־40 שקל לקילוגרם ל־18 שקל. מועצת הדבש התחילה לחפש אותנו ולהמציא שהבאתי דבש 4% מזויף. הכול זה המצאות כדי לבלום אותך. עשינו מלחמת עולם כדי שהסחורה תגיע ונוכל להוריד את מחיר הדבש. בסוף הרווח הגולמי שלי עומד על 22%, היה יותר טוב לי אם הייתי מוכר ב־40 שקל ומרוויח 8.5 שקל, במקום ארבעה שקלים".

הוא גם טען: "אני מרגיש שעושים פה דברים בכוונה, בכל מה שקשור בלשחרר מהנמל. משרד החקלאות וגם האוצר משחקים משחקים. כך למשל, המכרז לדבש יצא רק ב־5 בספטמבר. זה לא שאתה לוחץ על כפתור ומביא דבש. צריך ליצור קשר עם יצרן, להביא את האישורים הרלוונטיים ממשרד הבריאות. עשו את זה בכוונה בזמנים לחוצים. בסוף כל הצריכה של הדבש נעשית לקראת החג, ואם למישהו היה אכפת לא היו עושים את זה בצורה כזו".
כזכור, אחרי שכיהנה כסמנכ"לית השיווק, התפקיד החדש שלה ישלש את התגמול השנתי שלה לעומת 2023, מכ-451 אלף שקל, לכדי 1.5 מיליון שקל ב-2025 כאשר היא תתחיל את כהונתה רק בתחילת השנה הבאה, הסכום המדובר לא כולל הוצאות רכב והוצאות נוספות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הקוזק שנגזל, תבדוק מר לוי היכן מקור לאי אמינות שלך.
    אורח 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא רק דבש, כל מוצרי המזון שאתה מייבא הם על חשבון מגדלים ישראלים, אצלך הכל מתחיל ונגמר בשורה התחתונה של הרווח שלך, אני לא קונה ההסבר שהצלכת להביא איכות סוג א במחיר של סוג ג.
    סגור
  • 1.
    צודק
    לקוחה 09/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לרמי לוי! מילד שסיים ללמוד בכיתה ד',הפך לטיקון מסחרי והגיע למעלה. מעלה רק בזכות עצמו. כבוד לרמי לוי
    סגור