כסף וצרכנות

בהתאם לעליית המחירים: כך תחסכו בהוצאות הקניות לחגי תשרי

חגי תשרי בפתח, ומשפחות רבות מוצאות את עצמן מתמודדות עם הוצאות שמגיעות לאלפי שקלים. משפחה ממוצעת עשויה להוציא בין 3,500 ל-5,500 שקלים עבור שלושת ערבי החג. בהתאם לעליית המחירים, כך תוכלו לחסוך בהוצאות הקניות לקראת חגי תשרי
הילה קניסטר בר דוד | 
עליית מחירים (צילום shutterstock)
חגי תשרי כבר בפתח, ומשפחות רבות מוצאות את עצמן מתמודדות עם הוצאות שמגיעות לאלפי שקלים. משפחה ממוצעת עשויה להוציא בין 3,500 ל-5,500 שקלים עבור שלושת ערבי החג, והסכום עולה עוד יותר במידה ומארחים. אם מוסיפים לכך את הבילויים והחופשות במהלך החג, העלות הכוללת יכולה להגיע ל-8,500 ואף ל-30,000 שקלים למשפחה. 
הילה קניסטר בר-דויד, מנכ"לית מועדוני הצרכנות "שלך" ו-"שלך לגמלאי", מספקת טיפים שימושיים לחיסכון בקניות לקראת חגי תשרי. תחילה, קניסטר בר דויד מציינת כי יש לבצע השוואת מחירים באמצעות כלים דיגיטליים שונים. "מומלץ להשוות בין מחיר לכמות, במיוחד במוצרי צריכה ומזון", מדגישה קניסטר בר דויד.
בנוסף לכך, מנכ"לית מועדוני הצרכנות מציינת כי בכדי לחסוך באופן משמעותי בהוצאות הקניות לקראת חגי תשרי, יש להיעזר במבצעים המוענקים במסגרת מועדוני צרכנות שונים. "רבים מהעסקים מציעים מבצעים מיוחדים לחברי מועדונים או באמצעות קופונים. בדקו את המועדונים שבהם אתם וחבריכם חברים, וראו אם תוכלו לנצל הנחות נוספות", ממליצה בר דויד. 
מלבד זאת, בר דויד מציינת כי יש לעיתים כדאי לחכות לתזמון הנכון בכדי לקבל את המחיר הטוב ביותר. "מבצעי האונליין הפכו לחלק משמעותי, חפשו הנחות מיוחדות באתרים", מציינת הילה קניסטר בר דויד.
טיפ נוסף עשוי לסייע לכם בחיסכון בקניות לקראת חגי תשרי טמון בשיתוף מידע עם בני המשפחה והחברים. עוד מציינת מנכ"לית מועדוני הצרכנות כי שימוש באתרים להשוואת מחירים עשוי לחסוך לכם עשרות ואף מאות שקלים בכל רכישה.
בנוסף לכך, בר דויד ממליצה להכין רשימה לפני הקניות ולבדוק אילו מוצרים באמת נחוצים לנו. "הקפידו על 'חוק ה-24': הוסיפו מוצר לעגלה והמתינו 24 שעות לפני הרכישה. אם אחרי יום הצורך במוצר נותר, כנראה הוא מוצדק יותר", מציינת בר דויד.


בתמונה: הילה קניסטר בר-דויד, מנכ"לית מועדוני הצרכנות "שלך" ו-"שלך לגמלאי". (צילום: אלון גרשוני) 
"מועדונים רבים מציעים כרטיסי מועדון עם הנחות משמעותיות או צבירת נקודות להנחות עתידיות. נצלו את צבירת הנקודות כדי להוזיל את הרכישות הבאות", מסבירה מנכ"לית מועדוני הצרכנות.
לטענתה, רשתות רבות מציעות פריטים מעונות קודמות במחירים מופחתים. שווה לבדוק מחלקות אלה לפני קנייה, ייתכן שתמצאו מוצרים זהים לאלו שחיפשתם במחיר משתלם יותר. עוד ממליצה בר דויד לבצע רכישות עם חברים או בני משפחה. אותה פעולה יכולה להוזיל את הקנייה, כך טוענת בר דויד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה