כסף וצרכנות

הזוכה ב-25 מיליון שקל בלוטו חושף: "לא אספר לאשתי"

כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה הזוכה: "היות ואני אדם מתוכנן ומאמין בפתגם 'סוף מעשה במחשבה תחילה', רק אחרי שאראה את הכסף בחשבון הבנק, אתן לדברים לשקוע ולאט לאט אחליט איך אעזור לילדים. אני מתכוון לעשות הפתעה לאשתי, בכך שלא אספר לה. אתן לה לגלות לבד"
מערכת ice |  1
זכייה בלוטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ומה אתם הייתם עושים עם 25 מיליון שקל? בהגרלת לוטו מספר 3729 אשר התקיימה במוצ"ש ה־7/9/2024 נולדו לא פחות מ־3 מיליונרים חדשים. כאשר היה זוכה יחיד בפרס הראשון בסך 25 מיליון שקל בלוטו ושני זוכים נוספים בפרס השני שזכו בסך 3 מיליון  כל אחד בדאבל לוטו
הזוכה הגדול בפרס הראשון הגיע יום אחרי שני הזוכים בפרסים המשניים. הזוכה, כבן 70 מצפון הארץ סיפר: "מזה 30 שנה שאני ממלא את אותם מספרים באופן קבוע. אני מאוד עקבי וידעתי שאני סומך על הבחירה שלי. יום לאחר ההגרלה בדקתי את הטופס באמצעות היישומון. איכשהו הייתי מאוד רגוע. התקשרתי לבן שלי ובקשתי ממנו שיבקש יום חופש למחרת על מנת לנסוע איתי לתל־אביב".

עוד סיפר: "הבן הסתקרן ומאוד רצה לדעת מהי הסיבה. עניתי לו בקור רוח: 'כשתגיע תדע'. ואכן, בבוקר כשהגיע הבן לאסוף אותי, נכנסתי לרכב ואמרתי לו: 'אנחנו נוסעים לבית מפעל הפיס. זכינו בלוטו!'. הבן היה מופתע מאוד והתגובה הראשונה שלו היתה: 'אבא אתה אלוף!'". 
כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה הזוכה: "היות ואני אדם מתוכנן ומאמין בפתגם 'סוף מעשה במחשבה תחילה', רק אחרי שאראה את הכסף בחשבון הבנק, אתן לדברים לשקוע ולאט לאט אחליט איך אעזור לילדים. אני מתכוון לעשות הפתעה לאשתי, בכך שלא אספר לה. אתן לה לגלות לבד, כשהיא תכנס לחשבון הבנק המשותף שלנו היא תראה יתרה שלא ראתה אף פעם!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם אני לא הודעתי לאשתי, ואז לאחר הגירושין היא גילתה
    ר.מ 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והמלחמות לא נגמרות
    סגור