כסף וצרכנות

תן ביס בשיתוף פעולה מרגש: קפה מהעוטף ישירות עד הבית

בית הקפה 'קפה העוטף', הוקם בתל אביב ומוכר מגוון מוצרים שנמכרו בעוטף עזה, על מנת לגייס כסף לשקם את הבית שלהם. בית הקפה הצטרף כעת למשלוחים של תן ביס, בכדי להגיע לעוד יעדים כדי להמשיך להתרחב לעוד מקומות ולגייס את הכסף
ענת סימן טוב | 
קפה וקוראסון (צילום freepik)
תן ביס משיקה שיתוף פעולה ראשון עם רשת "קפה עוטף". במסגרת שיתוף הפעולה תוכלו להזמין משלוח עד הבית של מגוון מנות וגם מוצרים לחג ישירות מסניפי קפה עוטף נתיב העשרה ורעים.
מטרת שיתוף הפעולה עם תן ביס, היא להנגיש את רשת 'קפה העוטף' לקהל הרחב, לעודד ולהקל על אנשים נוספים להזמין משלוח מקפה עוטף ישירות עד הבית ללא מאמץ ובכך לסייע ולחזק את הכלכלה והקהילה באזור. הרווחים של קפה עוטף הינם תרומה לשיקום היישובים שנפגעו בשבעה באוקטובר. באתר ובאפליקציה של 'תן ביס', ניתן יהיה למצוא מגוון מוצרים תוצרת עוטף ישראל - דרום וצפון, החל מכריכים, מאפים, סלטים, ועד צנצנות דבש, ריבות, שמן זית וזיתים תוצרת יישובי העוטף, לצד גם חולצות, תיקים וכובעים. בנוסף, בהזמנת משלוח מסניף קפה עוטף רעים ניתן יהיה ליהנות גם ממבחר שוקולדים שמייצרת רעות קרפ, אשתו לשעבר של השוקולטייר-קונדיטור דביר קרפ ז"ל שנרצח ב-7.10  לעיני ילדיו. בבית הקפה מוצעים למכירה השוקולדים של דביר המיוצרים על בסיס מתכוניו ששוחזרו.
כזכור, בחודש אפריל הוקמה בתל אביב רשת בתי הקפה "קפה העוטף", כאשר כל סניף של הרשת נושא את שמו של אחד מיישובי עוטף עזה שנפגעו בשבת השחורה, והוא בבעלות ומנוהל על ידי התושבים המפונים מאותו יישוב, הרווחים מאותו סניף מוקדשות לשיקום היישוב.
קפה עוטף רעים- הינו מיזם חברתי אשר קם בתל אביב, בסמוך  למקום מגורי קהילת רעים. המקום מהווה נקודת מפגש לקהילה, לתושבי השכונה והסביבה ולתושבי העוטף. בבית הקפה פועלת חנות המציעה מגוון רחב של מוצרים ותוצרים איכותיים, אשר מיוצרים ביישובי העוטף. בית הקפה מנוהל ומתופעל על ידי צעירים מהעוטף.
ליעד שובל, סמנכ"לית שיווק תן ביס: "שיתוף הפעולה עם רשת 'קפה עוטף' הוא ביטוי למחויבות שלנו למען הקהילה הישראלית. באמצעות הפלטפורמה שלנו, אנחנו מאפשרים לכל אחד לתמוך ישירות בשיקום יישובי העוטף. אנחנו גאים מאוד לקחת חלק בתמיכה ובסיוע הכלכלי של אותם יישובים וקוראים לכולם להצטרף ולהזמין מ'קפה עוטף', ובכך לסייע לחיזוק החוסן הכלכלי והחברתי של אזור הדרום."
תמיר ברלקו, מיזמי רשת קפה עוטף: "המחשבה על 'קפה עוטף' נולדה אצלי ואצל שותפתי מיכל ציון, מתוך צורך בסיסי שזיהינו בקרב הקהילות המפונות והוא הצורך להישאר קהילה מאוחדת ועם זאת, להתחיל לבנות שגרה חדשה במקומם החדש, הזמני או הקבוע. הרשת קמה במטרה לייצר חוסן קהילתי ונפשי למפונים, ולאפשר להם עשייה ותעסוקה, אופק ותקומה. היתרונות והיכולות של בית קפה, הוא החיבור בין העסקת מפוני העוטף ויצירת מקום מפגש שלהם בינם לבין עצמם. לא פחות חשוב מכך, נועד המיזם ליצור מפגש ישיר ומחבר עם הקהילה המקומית המארחת. אנחנו מזמינים אתכם להזמין מגוון מוצרים מיוחדים מעוטף ישראל - צפון ודרום הארץ, כריכים, מתוקים ועוד מגוון מוצרים שהקפה מוכר דרך פלטפורמת תן-ביס במשלוח עד הבית".
השירות בימים אלו עובד בסביבת גוש דן, בתקווה להתרחב עוד לאזורים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה