כסף וצרכנות

תן ביס חושפים: "עלייה של 333% בהזמנת נייר טואלט"

הקיץ הישראלי הוא תקופה המאופיינת בעלייה בהוצאות. לקראת סוף הקיץ נתוני פלטפורמת המשלוחים תן ביס חושפים, את הרגלי הקנייה של הצרכן הישראלי לאורך חודשי הקיץ, ובצל המלחמה השנה
ענת סימן טוב | 
שליחי תן ביס (צילום אורי מגנוס)
כמו בכל שנה, חודשי הקיץ הם תקופה בה ההוצאות על אוכל גדלות. השנה, ניכר כי המלחמה המתמשכת השפיעה על המוצרים והמצרכים אותם בחר הצרכן הישראלי להזמין במשלוחים עד הבית. נתוני פלטפורמת המשלוחים המובילה תן ביס חושפים – על מה הוציאו הישראלים כסף בקיץ הזה, ומתי.
ככלל, במהלך חודשי יולי-אוגוסט נרשמה ברחבי הארץ עלייה בהזמנות. על פי נתוני תן ביס, המאכלים המבוקשים ביותר להזמנות היו :המבורגרים שהיוו 15% מההזמנות, פיצה - 11%, סושי 10%, ושווארמה שהיוותה 6% מההזמנות. על פי נתוני פלטפורמת המשלוחים תן ביס, ניתן לראות כי הביקושים להזמנות אלה חופפים למבצעי הקיץ שתן השיקו לאורך חודשי יולי-אוגוסט, בהם הנחות ברשת פאפא ג'ונס ופיצה האט, מתחם פוד טרמינל הכולל את מסעדת זה סושי, הנחות גם ברשת יפן יפן, ומגוון מבצעים נוספים בפריסה ארצית.
בנוסף, חום הקיץ הישראלי הוביל לעלייה של 90% בהזמנות של גלידות ושלגונים לאורך יולי-אוגוסט, בהשוואה לחודשים הקודמים בשאר השנה. בגזרת הגלידות נתוני תן ביס מראים כי הטעמים המבוקשים ביותר היו (לפי סדר): בייגלה שוקולד מלוח וחלב, שוקולד לבן ועוגיות, וופל נוגט, פיסטוק, קוקימן, תותים בטעם מסקרפונה ריקוטה. הימים בשבוע בהם נרשם פיק ההזמנות במהלך הקיץ היו רביעי וחמישי, ואילו שעות הפיק של ההזמנות דרך תן ביס היו בין 12:00-13:00 בדומה לשאר השנה, ובשעות הערב נרשם פיק בין השעות 19:00-21:00, זאת בניגוד לשאר השנה בה שעות השיא של הערב נוטות להיות בד"כ 18:00-20:00.
בנוסף להזמנת משלוחי מנות ממסעדות, בפלטפורמת המשלוחים תן ביס ניתן לבצע הזמנות גם ממגוון גדול של חנויות וסופרים, וכך מנתונים אלה עולה כי בחמשת הימים שלאחר חיסול איסמעיל הנייה נרשמה עלייה ממוצעת של 60% בהזמנות מים במשלוחים מהסופרים דרך אתר ואפליקציית תן ביס. הפיק של ההזמנות הגיע 4 ימים לאחר החיסול עם עלייה של לא פחות מ-113% בהזמנות.
מגמה דומה נרשמה בהזמנות של מצרכי שימורים, עם עלייה ממוצעת של 110% בימים שלאחר החיסול, כאשר שיא ההזמנות היה יום לאחר החיסול, בו נרשמה עלייה של 221%. אולם המוצר שהפך למבוקש ביותר באותו השבוע, כך לפי נתוני תן ביס, הוא נייר טואלט, עם שיא של לא פחות מ-333% עלייה בהזמנות ביום שלאחר החיסול, ובסך הכל עלייה ממוצעת של 160% בהזמנות נייר טואלט באותם ימים.
בקטגוריית מוצרי החלב נרשמה לאורך הקיץ עלייה של 30% בהזמנות דרך תן ביס, כאשר גם במקרה זה, לאחר חיסול איסמעיל הנייה נרשמה עלייה נקודתית של 50% ברכישת מוצרי חלב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה