כסף וצרכנות

מהפכה במשכנתאות בישראל: זו ההקלה החדשה שתוכלו להשיג

אלדר משכנתאות מציגה לראשונה בישראל: חדשנות טכנולוגית בתחום ייעוץ המשכנתאות, מהפכת 'הבנקאות הפתוחה' - החברה תנפיק אישור עקרוני למשכנתא לבנקים, תוך שימוש ב-API מוצפן. בנקאות פתוחה באלדר משכנתאות – אישור משכנתא תוך דקות וללא מסמכים
מערכת ice | 
משכנתא בישראל (צילום אביב גוטליב, shutterstock, Magma Images)
אלדר משכנתאות, חברת ייעוץ המשכנתאות המובילה בישראל, הציבה לה יעד להפוך לחברה הראשונה בתחום ייעוץ המשכנתאות אשר משתמשת ב'בנקאות פתוחה'. אלדר משכנתאות מובילה חדשנות טכנולוגית, אשר מביאה  שיפור משמעותי בתהליכי השירות ללקוחותיה.
שימוש בכלי הבנקאות הפתוחה יאפשר לאלדר משכנתאות לשדרג את איסוף המידע והניתוח, דבר אשר יביא לייעוץ מותאם אישית ומדויק יותר לצרכי הלקוחות. המהלך יאפשר שיפור בתנאי המשכנתאות ותהליך חיתום מהיר ויעיל יותר מול הבנקים, מה שיבטיח ללקוחות את התמורה הגבוהה ביותר. מדובר בשירות היברידי מתקדם שיינתן ע"י יוצאי המערכת הבנקאית המלווים ביכולות טכנולוגיות מתקדמות.

בנקאות פתוחה מתבססת על שימוש ב-API (ממשק תכנות יישומים), שזה כלי שמחבר בין ערכות הבנקים למערכות של אלדר משכנתאות. ה-API משמש כגשר בין הבנקים והמוסדות הפיננסיים לגורמים חיצוניים. כשהלקוח מאשר גישה לנתונים שלו, ה-API מאפשר לשלוף את המידע בצורה אוטומטית מהבנק ולהעבירו למערכות מוצפנות. זה כולל מידע רחב, כמו מצב חשבון, הלוואות קיימות, פיקדונות וני"ע, יתרות משכנתה והיסטוריית אשראי.   APIמבטיח שהכול ייעשה באופן מאובטח, מוצפן ומבוקר, ומסייע לייעל את התהליך עבור הלקוח, שמקבל שירות מהיר ומדויק יותר מבלי להתמודד עם ניירת או טפסים מיותרים.
בכך, תהליך קבלת המשכנתא מול הבנקים הופך לפשוט יותר – אין צורך לאסוף מסמכים רבים ולהתעסק בבירוקרטיה. המידע נשלף אוטומטית מהבנק, מה שמקצר את זמן האישור ומפשט את התהליך גם עבור הלקוח וגם עבור היועץ – כל התהליך יתקצר לכדי פחות מדקה, תוך פישוט וזירוז התהליכים, זאת לצד שקיפות מלאה ללקוח.  
מדובר בהרחבת מאגרי המידע הרשמיים שהפלטפורמה הטכנולוגית של אלדר משכנתאות מתבססת עליהם בתהליך יעוץ המשכנתא. בכך, תשתפר מהירות קבלת אישורים למשכנתא,  תוך התאמת הצעת ערך ללקוח וניהול פיננסי בצורה מדויקת.
נדב פסנדי, מנכ"ל אלדר משכנתאות, מסר: "הפיכתה של אלדר משכנתאות לחלוצה בתחום הבנקאות הפתוחה היא חלק בלתי נפרד מהחזון שלנו להוביל את תחום ייעוץ המשכנתאות בישראל. המטרה שלנו היא ליצור שינוי מהותי בשוק, תוך מתן שירות אישי ומקצועי בסטנדרט הגבוה ביותר. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, אנו מבטלים את הבירוקרטיה המיותרת ומעניקים ללקוחותינו אישור עקרוני למשכנתא במהירות וללא צורך במסמכים. מהלך זה מצטרף לסדרת צעדים פורצי דרך של אלדר משכנתאות, במטרה לספק ללקוחותינו את השירות המתקדם והיעיל ביותר בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה