כסף וצרכנות

ויקטוריה סיקרט: התחום החדש שהחברה נכנסת אליו

ויקטוריה סיקרט חוזרת להשיק את הביגוד הספורטיבי שלה, חזיית ספורט. והיא למעשה פותחת בתחרויות מול מלבישי הספורט הגדולים כמו נייקי, לולומלון, אלו יוגה ועוד
ענת סימן טוב | 
ויקטוריה סיקרט (צילום Dwight Burdette)
ויקטוריה סיקרט העולמית  השיקה מחדש את קולקציית בגדים ספורטיבית VSX עם קמפיין חדש הכולל את ג'יג'י חדיד ופלומה אלסר, רשת ההלבשה התחתונה האמריקאית ויקטוריה'ס 8 כך הודיעה החברה ביום חמישי.
ויקטוריה סיקרט נכנסה לראשונה לקטגוריה לפני יותר מעשור, אבל הסיטה את המיקוד שלה למקום אחר בשנים האחרונות. בשיאו אז,  בגדי האקטיב הניבו מכירות של 500 מיליון דולר, על פי גרג יוניס, נשיא המותג של ויקטוריה סיקרט ופינק. נתח שוק חזיות הספורט ירד מ-16% ל-4%, כך אמרה יוניס למשקיעים במצגת באוקטובר האחרון.
הרחבה זו היא חלק מאסטרטגיה רחבה יותר לגוון ולהעלות את היצע המוצרים שלה, הפונה ללקוחות אופנתיים ופעילים כאחד, אמר שואן ג'ונסון, סגן נשיא בכיר למרצ'נדייז בויקטוריה סיקרט. העדיפות העליונה שלנו היא להחזיר את שוק חזיות הספורט, וכמובילת נתח השוק האינטימית, אנחנו ממוקמים היטב", אמר ג'ונסון ל-BoF. "עדיין יש הרבה הזדמנויות צמיחה בחזיות ספורט מכיוון שזה נתח שוק שלא חודר מספיק עבורנו".
הקולקציה החדשה כוללת את חזיית הספורט VSX והחותלות העשויות מבד קנייני חדש, כמו גם סגנונות אופנתיים יותר כמו סירות טרנץ' ובגדי חתול.
לדברי ג'ונסון, כרבע מלקוחות ויקטוריה סיקרט בוחרות בחזיית ספורט כחזייה העיקרית שלהן. ממצא זה הוביל את הקמעונאית להשיק את חזיית הספורט Featherweight Max שלה בסתיו האחרון. קולקציית VSX תכלול וריאציות חדשות של Featherweight Max וכן אפשרויות חדשות של חזיית ספורט, כמו גרסת תמיכה קלה.
השקת הבגדים האקטיביים של ויקטוריה סיקרט, מגיע בזמן קריטי עבורם.  החברה נאבקה זמן רב בכדי לשחזר את הרלוונטיות שלה בקטגוריית האינטימיים. למרות שעדיין השחקן הדומיננטי בתחום, המכירות והרווח ירדו בהתמדה במהלך השנים. בשנת 2023 היא הניבה מכירות נטו של 6.2 מיליארד דולר, ירידה מ-6.3 מיליארד דולר בשנה הקודמת ו-7.4 מיליארד דולר ב-2018.
מול תחרות קשוחה בקטגוריה העיקרית שלה מול חברות כמו Aerie ו- Skims של קים קרדשיאן, ויקטוריה סיקרט תמצא זרם הכנסה חדש ככל שתגדיל את מבחר הבגדים הפעילים שלה. למרות זאת, לא חסרים שחקנים בתחום לבוש הספורט. ויקטוריה סיקרט תצטרך להתמודד מול נייקי, אלו יוגה ולולולמון למשל.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה