כסף וצרכנות

רמי לוי "מכסות הדבש יוזילו את המחיר בכ-50% מהמחיר המקורי"

משרד החקלאות אישר הבוקר את הזוכים במכרז לייבוא דבש לארץ לקראת החגים. כעת, רשתות המזון עובדים במירוץ הזמן לייבא מכסות דבש, בכדי לא ליצור מחסור וגם בכדי למכור בעלות זולה יותר, כך אומרים רמי לוי ואייל רביד מויקטורי
ענת סימן טוב |  3
דבש (צילום pexels)
במשרד החקלאות יצאו למכרז על מכסות הדבש, קצת פחות מחדש לפני החג עצמו. מכסות הדבש אמורים להוזיל לרשתות המזון את הייבוא של הדבש, ובכך להוזיל עבור הצרכן את המחירים. במציאות של היום, עם החות'ם והמצב האווירי, ייבוא לארץ בכל תחום שהוא הופך לאתגר וצריך להיערך אליו מבחינת זמנים יותר מן הרגיל.
משרד החקלאות פירסם היום את רשימת הזוכים במסגרת ההליך התחרותי לחלוקת מכסות פטורות ממכס לייבוא דבש באריזות לצרכן עד 1.5 ק"ג. במסגרת ההליך, יחולקו מכסות פטורות ממכס לקרפור, אושר-עד, ויקטורי, רמי לוי, יוחננוף ומשנת יוסף, בהתאם לכמות המבוקשת על ידן בהיקף כולל של 375 טונות דבש, מתוך 500 טונות שנפתחו. רשתות המזון כעת נמצאות במירוץ נגד הזמן להצליח לייבא דבש, עד לימי קניות של החגים.
כיום, חלק מרשתות המזון כבר ערוכים לקראת החג כולל מכסות הדבש וחלקם לא יתייחסו לכך, מפאת חוסר הזמן הלא הגיוני. חלקם, ינסו להזמין את הדבש כחלק ממכסות אשר קיבלו בתקווה שיגיעו בזמן.
רמי לוי שזכה במכרז אומר "מכסות הדבש יוזילו את המחיר בכ-50% יותר זול ממה שהיה לפני. כל המהלך נעשה בצורה לא נכונה, אם היו רוצים לעשות את זה כדי להוזיל, היו צריכים לעשות את זה ללא מלחמות כבר לפני חודשיים, כך שהצרכנים יוכלו לזכות בזמן כדי לקנות. אנחנו עושים הכל כדי שזה יגיע בזמן נקווה שזה יצליח. לצערי הרב, רק היום קיבלנו תשובה. בסוף צריך ליצור קשר עם היצרן בחו"ל, משרד הבריאות וכל הבירוקרטיה. אנחנו 21 ימים לפני הקניות לחג ואם זה היה בזמן, זה היה נותן מענה טוב יותר לצרכנים ממה שנעשה כרגע. וזה נעשה כרגע מהרגע להרגע, לא בטוח שרצו להוזיל את המחירים. אני עושה את הכל כדי שנצליח."
אייל רביד מויקטורי אומר כי "מכסות הדבש יגיעו בזמן לחגים, ואכן זה יוזיל את המחיר מ45 שקלים ל19.90 שקלים, מה שיסייע בהוזלת המחיר. היצרן של הדבש, הוא אותו יצרן של חברות דבש בארץ-ספרדי. ובמקום לקנות ב45 שקלים, אקנה ב19.90 שקלים. אני לקחתי את הסיכון והזמנתי כבר לפני שבוע, כך שהדבש שלי כבר בייצור ובכל זאת יעברו עם הטבת המכסות ויגיעו בזמן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    החרמתי אל רמי לוי - מעסיק ערבים (ל"ת)
    אפי 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    דבש ב 19.9 שח הוא לא בטוח דבש! (ל"ת)
    אריאלה 09/2024/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    איך אני אוהבת דבשששששש
    רונלי השרלועה 09/2024/05
    הגב לתגובה זו
    4 1
    יאייי....
    סגור