כסף וצרכנות

בשורה חדשה ללקוחות מנורה מבטחים: שירות חדש וייחודי ללקוחותיה

מנורה מבטחים מציעה שירות חדש, למבוטחיה "מנורה HUG". מדובר במרכז סיוע שהקימה החברה בכדי לעזור ללקוחותיה, לעבור את התקופה הלא קלה, החל מהשבועות שלפני הניתוח ועד לרגע הניתוח
ענת סימן טוב | 
מנורה מבטחים (צילום Magma Images)
אירוע רפואי הוא לא פעם נקודת מפנה בחיים. הוא בהחלט יכול להיות אירוע חיובי, אך הוא עשוי לנבוע גם מנסיבות פחות משמחות. אורית קרמר, משנה למנכ"ל ומנהל אגף הבריאות של מנורה: "ביטוחי הבריאות הפכו למוצר הכרחי בכל בית והם מאפשרים גישה לטכנולוגיות רפואיות מתקדמות, לתרופות מצילות ומאריכות חיים שעלותן הכספית גבוהה ביותר, לבדיקות אבחנתיות נגישות בהשתתפויות עצמיות נמוכות ומעניקים ללקוחות אפשרות לבחור את המנתח שינתח אותם בעת הצורך. מנורה מבטחים מאמינה שביטוחי הבריאות הינם הרבה מעבר להחזר כספי ולכן דואגת לעטוף את המבוטח בשירותים שיקלו על ההתמודדות עם אירוע רפואי, מורכב או פשוט כאחד. היתרונות של ביטוחי הבריאות של מנורה מבטחים הפכו אותנו לגוף הצומח ביותר בתחום בשנים האחרונות".

 אורית קרמר, משנה למנכ"ל ומנהלת אגף הבריאות של מנורה מבטחים. צילום: יעל צור
מנורה מבטחים מציעה מעטפת ייחודית למבוטחיה – "מנורה HUG". מדובר במרכז סיוע שהקימה מנורה מבטחים העוזר להם לעבור את התקופה הלא קלה - החל מהשבועות שלפני הניתוח ועד לרגע הניתוח.  
השירות מאפשר למבוטחים שירות הכוונה בבחירת הרופא המתאים, מתוך רשימת הרופאים המנתחים הרחבה ביותר מבין חברות הביטוח. בנוסף,  מקבלים סיוע בתיאום בדיקות טרום ניתוח ובסיוע במיצוי זכויות בשירותי הבריאות הנוספים (שב"ן) של קופות החולים. ולא פחות חשוב, כדי שיוכלו להיות שקטים כשהם נכנסים לניתוח, המבוטחים יקבלו החזר כספי של ההשתתפות העצמית, שיכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים, עוד לפני הניתוח.  בנוסף, מציעה הקבוצה את סל ההיריון הרחב ביותר מבין חברות הביטוח, הכולל רשימה פתוחה של בדיקות, סקירות, התייעצויות ובדיקות אבחנתיות, כולל סקירה גנטית של מומים מולדים (טרום היריון).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה