כסף וצרכנות

סניף חדש לרשת האופנה ice cube: זה המיקום

רשת האופנה ice cube פותחת סניף חדש, ה-13 מספרה. החנות משתרעת על פני 85 מטרים ותציע קולקציות אופנה ייחודיות וקטנות
ענת סימן טוב | 
סניף חדש ice cube ירושלים (צילום יח"צ)
החנות החדשה ה-13 במספרה של רשת האופנה ice cube, נפתחה בקניון עזריאלי בירושלים והיא מעוצבת בצורה ייחודית ומתפרסת על פני 85 מטרים מלאים בסטייל, המציעה פריטי קולקציה המתאימים ללוקים Day-to-Night בדגש על סגנון לבוש קלאסי ומעודן.
חזון המותג הוא להעצים נשים בישראל ולהוביל אותן לחיים מלאי תשוקה וסטייל באמצעות קו אופנה ייחודי ואיכותי המתאים לטווח רחב של גילאים ומידות. הרשת מציעה קולקציה ייחודית בה כל דגם מיוצר בכמויות קטנות כדי שלקוחותינו ירגישו הכי מיוחדות בכל מקום בו הן נמצאות ולובשות ICE CUBE.
לדברי עידן רחימי, מנכ"ל ICE CUBE: "פתיחת סניף מרגשת אותי תמיד אבל בתור ירושלמי פתיחת סניף דגל בירושלים מרגשת אותי עוד יותר, אני מזמין את נשות העיר לחווית קנייה אחרת וליהנות מקולקציה ייחודית ואיכותית, בנוסף אני רוצה להודות לקהל הלקוחות הנאמן שלנו התומך בנו לאורך כל הדרך, הפרגונים שלכם ברשתות החברתיות לקראת הפתיחה חיממו לי את הלב."
לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו נרגשים על פתיחה המחודשת של מותג האופנה ICE CUBE, אשר מתווספת לתמהיל העסקים המושלם. קניון עזריאלי ירושלים המוביל בישראל ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא לקניון את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה