דיגיטל וטק

טיקטוק בקמפיין ליום האישה ובשותפות חדשה להעצמת נשים

הקמפיין ירוץ במהלך כל חודש מרץ תחת ההאשטאג #לאעוצרות וייקחו בו חלק סיון כהן, לירן סופר, מיה דגן, ענבל רז, ויקה ברן ובר רוזנברג
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay)
לרגל יום האישה הבינלאומי, טיקטוק חוגגת את הנשים המדהימות שמשפיעות ושימשיכו להשפיע לטובה על קהילת טיקטוק העולמית ומעבר לה באמצעות היצירתיות, התשוקה וההסברה שלהן. בטיקטוק ישראל קמה יוזמה מיוחדת שנועדה לעודד נשים בעלות השפעה להמשיך ולייצר שינוי תפיסתי כדי להגיע לשוויון מגדרי: ההאשטאג #לאעוצרות עומד בחזית קמפיין חדש בו יוצרות תוכן מזכירות לקהילה שטרם הושלם המאבק הפמיניסטי, וכי נדרשת עוד עבודה רבה בתחום. הקמפיין ירוץ במהלך כל חודש מרץ וייקחו בו חלק סיון כהן, לירן סופר, מיה דגן, ענבל רז, ויקה ברן ובר רוזנברג.
נושא יום האישה הבינלאומי השנה הוא EmbraceEquity#, והוא קורא לכולם לתמוך בנשים באופן פעיל ולעודד שוויון על ידי קריאת תיגר על סטריאוטיפים מגדריים ועל אפליה. במהלך חודש מרץ ייחשפו באפליקציה תוכניות ואירועים מרגשים בהשתתפות יוצרות פופולריות, אומניות וסלבריטאיות אהובות מעוררות השראה מכל העולם.
 
כחלק מהמחויבות המתמשכת של טיקטוק לנושא, היא משיקה שותפות חדשה עם The Circle (@thecirclengo), ארגון עולמי ללא מטרות רווח שנוסד במשותף על ידי הזמרת, כותבת השירים והאקטיביסטית אנני לנוקס. השותפות תתמקד בתמיכה בארגונים בהובלת נשים באפריקה, אסיה ואירופה המעבירים סדנאות ותוכניות להעצמה כלכלית של נשים ונערות שחוו אלימות מבוססת מגדר.
כפלטפורמה שמעוררת השראה ומביאה שמחה, טיקטוק תמשיך לטפח מרחב בטוח שבו נשים מכל הרקעים, כולל כאלה שהיו בתת-ייצוג או בתת-הכרה, יוכלו לשגשג על ידי הבאת סיפוריהן לקדמת הבמה. כבר כעת ישנן מספר קהילות ענק של נשים בטיקטוק, בהן הן מתמקדות בהעצמת נשים, בזכויות ובשוויון, תוך שהן תומכות ומתחברות זו לזו - קהילת WomenofTikTok#, שזכתה ליותר מ-3 מיליארד צפיות ברחבי העולם, WomeninSTEM# (מעל 3 מיליארד צפיות) ו-WomeninSports# (יותר ממיליארד צפיות).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה