כסף וצרכנות

קניון עזריאלי מתחדש: זאת החנות החדשה שמגיעה אליו

חנות האופנה Mainstream פותחת סניף חדש בקניון עזריאלי שבתל-אביב ומציעה פריטים והנחות מיוחדות 
ענת סימן טוב |  3
קניון עזריאלי (צילום shutterstock)
חנות האופנה Mainstream פותחת בתחילת חודש אוגוסט, למשך 4 חודשים חנות פופ אפ בקניון עזריאלי בתל אביב. החנות  פופ אפ תתן הנחה של עד 30% לרגל ההשקה ותמכור שם פריטים מיוחדים שיימכרו רק בפופ אפ.
כיום ל- Mainstream קיימים 5 סניפים והחנות פופ-אפ בקניון עזריאלי תל-אביב תחשב לחנות ה-6 של המותג. החנות בעזריאלי תל אביב , תהיה ממוקמת בקומה 2, תשתרע על חלל בגודל של כ-50 מ״ר ותציע מבחר רחב של פריטי אופנה הכולל מגוון רחב לגברים ונשים.
מותג האופנה Mainstream מותג ישראלי שהוקם בשנת 2015 בבעלות מור שטרית ויוסי סבג ונחשב למותג מוביל בענף אופנת הגברים בישראל. ערך היסוד העליון של המותג הוא לספק לקהל הצעיר והבוגר כאחד מענה אופנתי, מודרני, מהיר ומדויק למגמות האופנה המתכתבות עם סטייל, חדשנות ואיכות בד בלתי מתפשרת בייצור כחול-לבן.  טווח המחירים של הבגדים יהיו מחירים שדווקא די ממוצעים לשוק הישראלי ואף גם לא יקרים. המחירים ינועו ביו 134-315 שקלים ויציעו גם טווח מידות גדולות שאינו אופייני לשוק הישראלי, מXS-3XL.
 
חנות פופאפ חדשה MAINSTREAM צילום: אור גפן
בעלי מותג Mainstream מור שטרית ויוסי סבג: "אנו מתרגשים להשיק בשיאה של עונת הקיץ בחודש אוגוסט הקרוב את חנות הפופ-אפ החדשה למותג בקניון עזריאלי תל-אביב הנחשב למוקד מרכזי אליו מגיעים מכל רחבי הארץ ואף חשוב לנו להוות נגישות פרונטלית לקהל הלקוחות הנאמן שצועד איתנו דרך ולפגוש בקהלים חדשים״.
לדברי חן זהביאן, מנכ"לית קניון עזריאלי תל אביב: "אנחנו שמחים ונרגשים לארח את מותג האופנה המצליח Mainstream. קניון עזריאלי תל אביב הינו הבית של מותגי האופנה, התכשיטים והלייף סטייל, כאשר לצד חנויות הבוטיק ניתן למצוא את סניפי הדגל של הרשתות המובילות בעולם. אנחנו מזמינים את כולם להגיע ולבקר בפופ אפ וליהנות ממגוון פריטים מיוחדים שימכרו רק שם." 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק בעזריאלי מודיעין לא משקיעים, קניון פח וחבל (ל"ת)
    קארן 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הם מממנים את אחים לנזק!
    לא ללכת לעזריאלי 08/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להפיץ הלאה!
    סגור
  • אתה בוט מסכסך (ל"ת)
    יהודי לא מחרים יהודי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור