כסף וצרכנות

ice בדק ומצא: באיזו רשת ארוחת הילדים המשתלמת ביותר?

הראשון לספטמבר נמצא ממש מעבר לפינה, יחד איתו נותר שבוע אחרון להורים לאטרקציות וגם ארוחות צהריים בחוץ. ice בדק ומצא, איפה הכי משתלם לאכול ארוחת ילדים של המבורגר
ענת סימן טוב |  1
המבורגר-אילוסטרציה AI
שנייה לפני שהחופש הגדול נגמר, הורים רבים עוד מחפשים אטרקציות ובילויים עבור ילדיהם, חלק מהתוכניות כוללות ארוחת צהריים בחוץ.
נכון, לאכול בחוץ, זה ברוב המקרים לא ייצא יותר זול מהבית, אבל כשמדובר בארוחות ילדים המחירים עוד סבירים.
בדקנו איזה רשת המבורגרים מהירה היא הזולה ביותר. השוונו בין המסעדות המהירות מקדונלד'ס, בורגר ראנץ', ברגר קינג, ובורגר סלון. מחירי ארוחות הילדים זהים לארוחת המבורגר ולארוחת שניצלונים.
מצאנו כי, הרשת הזולה ביותר היא מקדונלד'ס עם ארוחת ילדים הכוללת שתייה, צ'יפס, מנה עיקרית, מתנה וגזר או סקוויז בעלות של 28 שקלים.הרשת היקרה ביותר היא רשת בורגר סאלון שמציעה ארוחה, שתייה וצ'יפס בעלות של 45 שקלים. יש לציין, כי מבחינת הכמות, בבורגר סאלון הארוחה תהיה הגדולה יותר בהשוואה לאחרים.
חוץ מעניין המחיר, יש את עניין הטעם. בורגר סאלון משתמשת בבשר אותו הם מגדלים ומוכרים לציבור, לעומת רשתות המזון המהירות פרופר, המציעות המבורגרים מעובדים וקפואים.
מבחינת התשלום, אכן מקדונלד'ס היא הזולה ביותר אבל גם לה וגם לרשתות המזון האחרות, ישנן לא מעט הטבות. חיצוניות. כך למשל, תוכלו לרכוש דרך הפיס ארוחה מוגדלת ב14 שקלים, אמריקן אקספרס ב16 שקלים או במקס תמורת חוויה ב10 שקלים.
גם לבורגראנץ' תוכלו למצוא הטבות להוזלת מחיר ארוחת הילדים, דרך פיס עם ארוחה ב15 שקלים, או עם כרטיס האשראי מקס תמורת חוויה ארוחה ב10 שקלים בלבד. גם לבורגר קינג תוכלו למצוא ארוחת ילדים מוזלת דרך שופרסל, בעלות של 15 שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בורגר סאלון רמה מעל
    רומי 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי טעימים
    סגור