כסף וצרכנות

בשורה להורים: אטרקציות חדשות לחופש הגדול

החופש בשיאו, וההורים ממשיכים לחפש אטרקציות מעניינות להעביר את זמנם של ילדיהם. הנה כמה רעיונות
ענת סימן טוב | 
ילדים למען ילדים (צילום יחצ)
החופש בשיאו והמון הורים מוצאים את עצמם בחיפוש אחר השעשוע של ילדיהם שלרוב, משתעממים בביתם.  כמה פעילויות שתוכלו לעשות ולשעשע את ילדיכם, בחופש:
בקניון TLV בתל אביב, תוכלו למצוא פעילויות של כוכבי הילדים. בתאריך 21.8 בשעה 17:00 יופיעו משפחת ספיר בקניון, ובתאריך 28.8 בשעה 17:00 יופיע רוי בוי.
במגדל דוד במוזיאון ירושלים, תוכלו למצוא תערוכה של ליל קיץ חם. בתערוכה ייצאו סיורים מודרכים לכל המשפחה במוזיאון החדש, סיור עששיות, יוגה, סדנת כתיבת חלומות, צ'יזבטים ומרשמלו מסביב למדורה, "אינדי לילה" מבית אינדי ילד הקרנת החיזיון האור קולי על חומות המצודה ועוד.
האטרקציה תתקיים בין התאריכים 18-28.8 ברכישת כרטיסים מראש.
 
פעילות במוזיאון ירושלים במגדל דוד. צילום: ריקי רכמן
פודקאסט סיפורים לילדים, שיוכו לשמוע בבית ביום או לפני השינה.  לוליפ, זה אתר עם  סיפורים לכל המשפחה. הוא מכיל בתוכו עולם שלם של ספרים, סרטונים, פודקאסטים להרדמה, ברכות ופעילויות לילדים, מאפשר להאזין ולצפות בסדרה של ספרים מקוריים, המוקלטים כפודקאסט  ומוצגים כסרטונים, בשפה המונגשת לילדים, מסרים לילדים וגם כמה מסרים להורים, הכל עם הרבה חכמה וקריצה של הומור. בנוסף, אתר האינטרנט הינו ידידותי ונבנה כך שניתן להאזין לסיפורים מכל פלטפורמה: טלפון, טאבלט, מחשב וכו' ובכל זמן נתון. האתר מציע כל קיט סיפור (ספר דיגיטלי, סרטון ופודקאסט) במחיר של 19 ₪ בלבד, במבצע קיץ מיוחד: כל רוכש שני ספרים זוכה לשניים נוספים במתנה.

לוליפ. צילום: יח"צ 
מוזיאון ארצות המקרא ירושלים מציע מגוון פעילויות והרפתקאות ליליות לכל המשפחה במהלך הקיץ. אחת מהפעילויות הבולטות, היא דגני קיץ. פעילות עם התנסות ויצירה לכל המשפחה.
מה בני האדם עשו עם החיטה קודם, לחם או בירה? בפעילות המיוחדת לכבוד הקיץ, יוזמנו המבקרים לגלות את התשובה במסע לגילוי סודות גרגירי החיטה מבון האדמה ועד לגלריות המוזיאון מימי קדם ועד היום.  ישמעו סיפורי חיטה מכל ארצות המקרא וישחקו משחקי חיטה ושעורה. במהלך הפעילות יוכלו המשתתפים להכין "מומיית דגן" ולגלות את הקשר בין פסטיבל האל אוסיריס, אל חיי הנצח והחקלאות במצרים העתיקה, האל דגן (דגון) אל החקלאות מאוגרית ובין חגיגות שלושת הרגלים בבית המקדש בירושלים.   
משך הפעילות כשעה וחצי. מתאים  לגילאי 5 - 10  ילד – 35 ₪, ילד תושב ירושלים – 33, מבוגר מלווה – 22, ילד מנוי - 28
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה