כסף וצרכנות

מהפכה בתעודות הזהות בישראל: זה מה שקרה ולא ידעתם

רשות האוכלוסין וההגירה מעדכנת הבוקר כי מאז השקת השירות החדש להגשת בקשות לדרכון ביומטרי או לתעודת זהות ביומטרית מרחוק ב-30.4.2024, הוגשו בסך הכל 49,783 בקשות באופן מקוון. מי זכאי לשירות?
מערכת ice | 
תעודת זהות (צילום shutterstock, פלאש 90/ אנה קפלן)
רשות האוכלוסין וההגירה חושפת את ההצלחה הגדולה של תיעוד ביומטרי בקליק, כאשר עד כה הוגשו כ-50,000 בקשות להארכת תעודת זהות ודרכון ביומטרי מרחוק. אם יש לכם דרכון ביומטרי ותעודת זהות ומעוניינים להאריך את תוקפם, כבר אין צורך להגיע ללשכות ברחבי הארץ.
רשות האוכלוסין וההגירה מעדכנת הבוקר כי מאז השקת השירות החדש להגשת בקשות לדרכון ביומטרי או לתעודת זהות ביומטרית מרחוק ב-30.4.2024, הוגשו בסך הכל 49,783 בקשות באופן מקוון.

עוד נמסר מהרשות כי בסך הכל 89.6% מהבקשות הם עבור תעודת זהות בלבד, 7.5% עבור דרכונים בלבד ו-2.9% הגישו בקשה עבור שני המסמכים גם יחד, מדובר בהיצף של בקשות שעדיין נגררות מאז תקופת הקורונה שהקפיאה את חידוש הדרכונים ותעודות הזהות במשך חודשים ארוכים. 
לפני שנכנסים, בודקים אם זכאים לקבל את השירות: אזרחים ישראלים, השוהים בעת הבקשה בישראל, בני 18 ומעלה, אם יש לכם דרכון ביומטרי. אם אישרתם שמירת טביעת אצבעות במאגר, בעת הנפקת הדרכון הביומטרי. אם עניתם כן לכל הסעיפים, תוכלו להיכנס למערכת חידוש התעודה מרחוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה