תיירות

עוד לא הנפקתם דרכון ביומטרי? רשות האוכלוסין בבשורה נהדרת

אלפי תורים לחידוש דרכון במרכז להנפקת דרכונים ביומטריים בבני ברק, כך תוכלו להזמין לעצמכם תור

מערכת ice | 
דרכונים (צילום shutterstock)
לקחתם חלק במבצע הדרכונים הענק של רשות האוכלוסין וההגירה ודאגתם להנפיק דרכון חדש? כעת מגיעות בשורות טובות, כאשר הערב (שני) נפתחו לטובת הציבור אלפי תורים להנפקת דרכון במרכז להנפקת דרכונים ביומטריים בבני ברק.
כדי להזמין תור, נכנסים לממשק החדש, govisit, ובבחירת הקטגוריה ׳דרכון ביומטרי ללא שינוי פרטים, המרכז לדרכונים ביומטריים, בני ברק׳ תוכלו להגיע לתורים הרלוונטיים.  המרכז פועל בין השעות 8:00-22:00. המרכז מנפיק דרכונים ביומטריים בלבד! לא ניתן לבצע שינוים אישיים או לעדכן פרטים. 

רק לאחרונה, ברשות הודיעו על שליחת הדרכונים לבית האזרחים באמצעות חברת ההפצה HFD. החל מחודש יולי 2023, הדרכונים עוברים לבית האזרחים באמצעות חברת ההפצה HFD, על ידי נקודות חלוקה הפרושות ברחבי הארץ, זאת במקום דואר ישראל כפי שנעשה עד כה. אופן קבלת הדרכון - עם הגשת הבקשה לדרכון בלשכת רשות האוכלוסין, יקבלו האזרחים מסרון לנייד על כך שהבקשה התקבלה. 

מאוחר יותר, בעת הגעת הדרכון, ישלח מסרון נוסף מחברת ההפצה עם פרטי הנקודה או הלוקר לאיסוף בו נמצא הדרכון וכן קוד לאימות מסירה. אם החלטתם על איסוף מהלוקר:  בעת הגעה ללוקר יש ללחוץ על לוח המגע על "קבלת משלוח" ולהקיש את הקוד שהתקבל בהודעה. התא הייעודי יפתח ותוכלו לאסוף את הדרכון בקלות. במידה ויש תקלה, מופיע מספר טלפון לתמיכה על גבי הלוקר למענה מיידי.
אם תרצו איסוף מנקודת חלוקה:  בעת הגעה לנקודת החלוקה יש להציג את מספר המשלוח ואת הקוד שהתקבל בהודעה. אנשי השירות בנקודת החלוקה יסרקו את הקוד למערכת. רק קוד תקין יאשר את קבלת הדרכון. *במקרים מיוחדים בהם אין נקודת חלוקה במרחק סביר מבית האזרח, יועברו הדרכונים למסירה עד בית האזרח על ידי שליח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה