כסף וצרכנות

חדש על המדף: ארבעה מוצרי חשמל שכדאי שתכירו

ארבעה מוצרי חשמל חדשים שהגיעו למדפי חנויות החשמל, וכדאי שתכירו
ענת סימן טוב |  2
מקררים (צילום freepik)
מוצרי חשמל כמו מוצרי מדף, מתחדשים ומחדשים מוצרים חדשים בשוק שכדאי להכיר ולנסות. בעולם טכנולוגי רווי ביצירה, חידוש וקידום לעולם קל יותר, המוצרים מתחדשים ומתרעננים  בסדרות, תפעול ושימוש קל יותר במגוון מכשירים. במדפי חנויות החשמל נחתו מוצרים חדשים, בין המוצרים: שואב אבק, מיקסר, טלוויזיה ומקרר עם הטבה.
שואב חדש
חברת 'ELS מותגים', משיקה בישראל שואב אבק חדשני Uwant V100, מבית UWANT. השואב אבק החדש חזק ובעל מערכת סינון מהתקדמות בעולם, עם סוללה נשלפת ומסך LED חכם. השואב מגיע עם עמדת עגינה המרוקנת את הפסולת באופן אוטומטי. השואב מציע עוצמת שאיבה גבוהה במיוחד, של עד 265AW  ומתח מנוע של 570W מה שהופך אותו כמוביל בקטגוריית שואבי האבק האלחוטיים. בנוסף, עמדת העגינה של השואב החדשני לא רק משמשת כמעמד מעוצב וטעינה, אלא משלבת פונקציות המקלות על תהליך הניקיון לאחר השימוש בשואב. כאשר מניחים את שואב האבק על עמדת העגינה הוא יתרוקן אוטומטית לשקית אבק בעמדת העגינה המכילה כמות של עד 60 שאיבות מלאות. בנוסף לשואב אין פילטרים שצריך לנקות מעת לעת. כך שבפועל אין צורך להתלכלך בריקון השואב והמיכל, וניקיון מחותר של פילטרים. מה שהופך אותו גם לכפתרון מצוין לחולי אסטמה ולסובלים מאלרגיה לאבק.
מחיר לצרכן: 1,890  שקלים אחריות ל24 חודשים

שואב אלחוטי צילום: יח"צ
מיקסר של בוש
בוש מציגה דגם המיקסר MUMS6ZS00 חדש. המיקסר החדש, בעל משקל אינטגרלי מדויק, מאפשר שקילת רכיבים יבשים כמו קמח, סוכר, שמרים וגם שקילת נוזלים, כמו מים, חלב ושמן בקפיצות של גרם אחד ומ"ל אחד. השקילה יכולה להתבצע על גבי זרוע המיקסר או ישירות בתוך הקערה. למיקסר קערת נירוסטה ענקית, בנפח 5.5 ליטר, המאפשרת עיבוד של עד 1.6 ק"ג קמח ועד 3.5 ק"ג בצק. בנוסף, למיקסר קיים מסך מגע איכותי המציג את שקילת הרכיבים, טיימר ועוד. המיקסר מאופיין בטכנולוגיה חכמה, ומגיע עם 7 תוכניות אוטומטיות מובנות, המבוססות על חיישנים ומתאימות לכל סוגי הבצקים, העוגות והקצפות. באמצעות התוכניות האוטומטיות המיקסר מנתר את התערובות בכל עת ויודע לעצור באופן אוטומטי כאשר המרקם מוכן. בנוסף, למיקסר טכנולוייה ייחודית להקצפה ולישה בצורת שמיניות, המחקה את תנועות הלישה הטבעיות של הידיים ומבטיחה לישת בצק איכותית ואיסוף כל החומרים גם מדפנות הקערה בצורה מושלמת.
המיקסר בנוי לעבודה במאמץ ובעומסים גבוהים, בזכות מנוע עוצמתי של 1600W, המסוגל לעבוד עם כמויות גדולות ללא מאמץ, ב-7 מהירויות הפעלה שונות + הפעלה ידנית להתאמת המהירות המושלמת.

מיקסר חדש של בוש. צילום: יח"צ
ניופאן
ניופאן, מהיבואניות של מוצרי חשמל בישראל, מציגה הטבה מיוחדת לרוכשי מקרר Haier
 10 שנות אחריות חינם על מקררי 4 דלתות.  כל מי שירכוש מקרר 4 דלתות מהדגמים המשתתפים במבצע, ייהנה מ- 10 שנות אחריות, ללא תוספת תשלום על מגוון תקלות שכיחות בעולם המקררים. כלומר, הצרכן יוכל להנות משנת אחריות מלאה כדין + 9 שנות שירות ואחזקה על מערכת הקירור הפנימית, המדחס וכל הקשור לדליפות גז.! שווי ההטבה לצרכן הינו כ-1,490 ₪ ועשוי להגיע לסכום גבוה אף יותר בהתאם לאופי התקלה.
ההטבה תינתן בין התאריכים 1.8.20244 ועד 4.9.2024.
 
10 שנות אחריות מקרר HAIER צילום: יח"צ
טלוויזיה LG חדשה
LG משיקה טלוויזיית LG OLED אלחוטית ראשונה מסוגה המאפשרת העברת וידאו ואודיו 4K ב- 144Hz ללא כבלים. המסך עם תיבת חיבורים, מספק קישוריות אלחוטית בין הטלוויזיה לכל מכשיר המחובר אליה. סדרת M4 תגיע בגדלים 65"/77"/83, ותאפשר התאמה להעדפות האישיות ולמרחבי המגורים של לקוחות רבים ככל האפשר. מעבד LG α (Alpha) 11 AI החדשני ביותר, מאפשר ל-OLED M4 לספק חוויות בידור ביתי מעולות. טכנולוגיית השידור האלחוטי שפיתחה LG מהווה פתרון ייחודי לחברה ויוצרת אפשרויות חדשות בעיצוב חלל המגורים.
 
טלוויזיה LG חדשה. צילום: יח"צ
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מושגים בחשמל
    תומר 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצוי שהכתב ילמד קצת מושגים בחשמל לפני שהוא מפרסם. לגבי השואב אבק - מתח מודדים בוולטים והספק בוואטים.
    סגור
  • 1.
    מושגים בחשמל (ל"ת)
    תומר 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור