כסף וצרכנות

חדש על המדף: חמישה מוצרים שחייב שתכירו

חמישה מוצרים חדשים על המדף, חלקם גם במהדורה מוגבלת, אז כדאי שתכירו וגם תטעמו
ענת סימן טוב |  4
חדש על המדף (צילום יחצ, סטודיו אסם)
חמישה מוצרים חדשים הגיעו למדפים. חלקם במהדורה מוגבלת, וחלקם בטעמים חדשים שכדאי לנסות. המוצרים החדשים, מותאמים לימי החופש והקיץ שאנו נמצאים בהם כעת. המוצרים מרעננים, טעימים וייחודים לחופש הגדול. בין המוצרים החדשים: מנה מהירה של מאסטר שף, פתיתים ופסטה בצורות מספרים ולבבות, ממתק מוצ'י בטעם חדש ומפתיע, שוקולד בטעמים חדשים ול18+ אייריש קרים בטעם חדש.
נודלס ב-3 דקות
ארוחת ערב קלילה בשלוש דקות, כשאין לכם כח להשקיע. המותג הקולינרי, מאסטר שף, נכנס לראשונה לקטגוריית התבשילים האישיים ומשיק סדרת תבשילי נודלס להכנה מהירה מאסטר שף TIK-TAK  (טיקטק) ב- 2 טעמים עוף ובקר, המגיעים לראשונה בקטגוריה עם מכסה להכנה קלה ונוחה. החלק המעניין במוצר, שיש לו מכסה לפתיחה ולסגירה של המנה החמה וזה הרבה יותר נח, כאשר אנו ממתינים 3 דקות שיהיה מוכן.  הסדרה מיוצרת בויאטנם, במפעל המתמחה בייצור נודלס.  תכולה: 60 גרם מחיר מומלץ לצרכן: 6.00 - 6.90 שקלים.
 
טיק טאק, מאסטר שף. צילום: יח"צ
פתיתים ופסטה לבבות
החופש הגדול מביא עימו המון יצירתיות גם במנות הצהריים. בימים אלו, אסם יצאה במהדורה מיוחדת ומוגבלת של פתיתים ופסטה בצורות שילדים אוהבים: פתיתים בצורת מספרים, פתיתים בצורת לבבות ופסטה בצורת לבבות. הפתיתים הם מאכל ישראלי אייקוני, שמלווה אותנו מילדות ובכל גיל, הם מזכירים לנו טעם של בית. הפתיתים נמצאים איתנו עוד משנותיה הראשונות של מדינת ישראל, וידועים בכינויים "אורז בן גוריון", משם התקדמו.

פתיתים ופסטה בצורת לבבות ומספרים. צילום: סטודיו אסם
יום המוצ'י
לרגל חגיגות יום המוצ'י הבינלאומי שחל בחמישי שעבר, רשת הממתקים "סוויטיים" השיקה, סדרת מוצ'י במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם חברת "אוקי דאקי". מוצ'י הוא קינוח יפני מסורתי, עשוי מבצק אורז דביק וממולא במגוון רחב של מילויים מתוקים, שהפך לפופולרי בכל העולם בזכות מרקמו הייחודי וטעמיו המגוונים. סדרת המוצ'י החדשה, פותחה בשיתוף פעולה עם חברת "אוקי דאקי" וכוללת שלושה טעמים מפתיעים: רד וולווט, מסטיק וקרם עוגיות, כל המוצ'י כשרים, טבעונים, וללא גלוטן. המהדורה הבלעדית תימכר בחנויות רשת "סוויטיים" ברחבי הארץ במחיר של 13 ש"ח ליחידה.


טעמים חדשים ל JONNY DOODLE
מותג השוקולד JONNY DOODLE, משיק טעמים חדשים, המצטרפים לסדרה. הטעמים הם: ג'וני דודל קוקוס מריר, שוקולד מריר בתוספת חתיכות קוקוס פריכות ושבבי ביסקוויט קוקוס 29.90 ₪, ג'וני דודל פאדג' קרמל מלוח  16.90 ₪ וג'וני דודל פאדג' וניל מחיר לצרכן 16.90 ₪.
ג'וני דודל, הוא מותג שוקולד המיוצר בהולנד, ש"נולד" בשנת 2015 וקרוי על שם המייסד. השוקולד מיובא לישראל, על ידי קבוצת טסה. ג'וני דודל מכיל שוקולד קוברטור איכותי וחמאת קקאו באחוזים גבוהים, חומרי גלם יוקרתיים ומראה חלק וחדשני. כמו כן השוקולד של המותג עשויי מחומרי גלם איכותיים ביותר כמו, סירופ מייפל מקנדה, קוקוס מאיטליה, ותוספות ייחודיות BIG CHUNKS.

שוקולד JONNY DOODLE בטעמים חדשים. צילום: יח"צ
בייליס טירמיסו
בייליס טירמיסו, יוצא במהדורה מוגבלת בטעם טירמיסו שיתאים לכם במיוחד לקינוחים. האייריש קרים בייליס, מותח את שורשיו האיריים ויוצא למסע אל עבר איטליה, אל עולם הקינוחים שלה. הקינוח המוכר של איטליה, הוא הטירמיסו, וזה הטעם החדש במהדורה מוגבלת שייצרו.

בייליס טירמיסו. צילום: יח"צ
ליקר האייריש קרים, משלב את הוויסקי של אירלנד, יחד עם שמנת נהדרת. יחד, זה מתחבר לקינוח האייקוני, טירמיסו. קפה וקקאו יחד, עם טעמי קפה ושוקולד מלטפים וקרמיים. מומלץ ליהנות עם כמה קוביות קרח, להוסיף לקפה, או כמרכיב בקוקטיילים .
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שום מוצר לא משמעותי מעניין. (ל"ת)
    רם 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שוקולד לא טעים
    שוש 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוקולד הזה לא טעים ולא שווה 30 שקלים בשום צורה
    סגור
  • 2.
    טיק טק
    זיוה 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טיק טק של מאסטר שף זה שיחוק!
    סגור
  • 1.
    בא לי טיק טק (ל"ת)
    אירית 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור