השוק

ענקית המזון הישראלית בעסקת ענק: זה המוצר שיעשה מהפכה באסיה

אחרי הפיילוט המוצלח: נקסטפרם מרחיבה את דריסת הרגל באסיה. הזמנה מסחרית ראשונה לתחליף החלבון הטבעוני של נקסטפרם, ProteVin, בסינגפור בתחום תזונת הספורטאים
מערכת ice | 
בועז נוי מנכ"ל נקסטפרם (צילום נקסטפרם, vecteezy)
חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ המפתחת את ProteVin, תחליף חלבון טבעוני מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית, ורכיבי תזונה חדשניים נוספים מבוססי שמרים, מודיעה היום כי בעקבות הצלחת הפיילוט שבוצע ע"י לקוח מסינגפור לשילוב ProteVin בפורמולת ספורטאים, התקבלה הזמנה מסחרית ראשונה של ProteVin להשקה בסינגפור אשר צפויה במחצית השנייה של שנת 2024.
פעילות החברה מול הלקוח בסינגפור, הנה חלק מאסטרטגיית השיווק הגלובאלית של החברה להשקת המותג ProteVin במדינות רבות ושילובו במגוון רחב של מוצרי מזון ופורמולות ספורטאים. 

בנוסף, השיקה החברה בשנים 2022 ו- 2023 את ProteVin בארה"ב בקולומביה ובבלגיה. כמו כן, צפויה החברה לספק הזמנות עבור לקוחותיה, המיועדות להשקה המתוכננת בספרד, בצרפת והשקה המתוכננת על ידי חברת מזון מהגדולות בעולם באירופה. החברה שוקדת על המשך ההפצה והחדירה למדינות נוספות וצופה להזמנות נוספות מלקוחות חדשים בעולם לרבות בישראל.
לדברי בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם, "סינגפור היא שוק חשוב בעל פוטנציאל משמעותי במסע של נקסטפרם למיצוב ה-ProteVin כתחליף החלבון הטבעוני הטוב מסוגו בעולם, והפצתו לקהל רחב ברחבי העולם. אנו שוקדים בימים אלו גם על המשך ההפצה והחדירה של המוצר למדינות נוספות וצופים להזמנות נוספות מלקוחות חדשים בעולם לרבות בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה