השוק

נקסטפרם הישראלית פורצת לשוק האירופי: "הבעת אמון חשובה"

חברת הפוד-טק הישראלית מכרה את טכנולוגיית החלבון הטבעוני שלה לחברת מזון מהגדולות בעולם. הפיתוח הישראלי ישמש כמקור חלבון עבור גבינה טבעונית שתושק ברחבי אירופה במחצית השנייה של השנה
מערכת ice | 
בועז נוי מנכ"ל נקסטפרם (צילום נקסטפרם, vecteezy)
חברת הפוד-טק הישראלית אשר אחראית לפיתוח ProteVin™, חלבון טבעוני מבוסס שמרים, ללא הנדסה גנטית, נקסטפרם הודיע הבוקר (ראשון) כי חברת המזון מהגדולות בעולם אשר מוכרת מוצרי מזון בעשרות מיליארדי דולרים בשנה ביצעה הזמנה מסחרית של מוצר החברה. 
הפיתוח הישראלי ישמש כמקור חלבון עבור גבינה טבעונית שתושק ברחבי אירופה. השקת המוצר צפויה להגיע למדפים  במחצית השנייה של שנת 2024. שיתוף פעולה בינלאומי זה הוא לא הראשון של חברת הפוד-טק. מוצרים מבוססי טכנולוגיית ProteVin™ כבר הושקו בידי מספר חברות בארצות הברית, בקולומביה ובבלגיה. החברה עובדת על המשך ההפצה והחדירה למדינות נוספות בעולם ועל הרחבת השימוש לתחום תזונת הספורטאים.
מנכ"ל החברה, בועז נוי מסר בתגובה על ההישג: "זו לא עוד הזמנה מסחרית רגילה, כי אם הבעת אמון חשובה של חברת מזון מהגדולות בעולם ב ProteVin™  כמקור חלבון לגבינה טבעונית שתושק באירופה. אני שמח וגאה על כך שעלה בידינו לעמוד באחד היעדים שהצבנו לעצמנו בשנה זו, וסבור כי נקסטפרם תמשיך לצמוח בצורה משמעותית".
אירוע זה מגיע בהמשך להסכם שחתמה נקסטפרם עם חברת  Kothari Fermentation and Biochem Ltd ההודית במסגרתו יקימו השתיים חברה משותפת. זאת לאחר שמוקדם יותר השנה, רשמה צמיחה של 8% בהכנסותיה משנת 2023 לעומת השנה שקדמה לה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה