כסף וצרכנות

חדש על המדף: ארבעה מוצרים שאתם חייבים לנסות

אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לחדש ולנסות טעמים חדשים, המוצרים הללו בשבילכם. ארבעה מוצרים חדשים במדפי הסופר
ענת סימן טוב |  2
סופרמרקט-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טעמים חדשים, מוצרים חדשים. בקיץ חברות המזון אוהבות לחדש טעמים מרעננים ומתקתקים לטובת החום הקיצי. החברות מאתגרות את עצמן בטעמים מיוחדים שיתאימו לחיך הישראלי בשילוב החום הכבד. ארבע חברות השיקו ארבעה מוצרים חדשים שתוכלו למצוא במדפי הסופר: מילקי TRIO, עם שלושה טעמים חדשים במעדן אחד. שני טעמים מרעננים וקיצים לחברת המיצים הטבעיים 'פרימור' ,חלב מן הצומח בטעם של חלב של חברת תנובה וגלידה חדשה של בן & ג'ריס.
 
מילקי TRIO
מילקי מבית שטראוס, משיק את מילקי TRIO בטעם שוקולד וקפה. מדובר בשכבת פודינג עשירה בטעם שוקולד מריר, שכבת מוס אוורירית בטעם קפה ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. שלושת השכבות במרקמים השונים יוצרות טעם ומרקמים טעימים לחיך.
שילוב הטעמים של שוקולד וקפה הוא מהשילובים המוכרים והאהובים בעולם הקינוחים. השוקולד המריר והמוס בטעם קפה משתלבים יחד, ומציעים חווית טעם עשירה.
מדובר בטעם חדש ומרגש שמצטרף לסדרת הטעמים דאבל שוקולד, ושוקולד לבן ופיסטוק הפעם עם שילוב בין טעמי שוקולד מריר וקפה.

מעדן TRIO חדש. קרדיט: שטראוס
טעם חדש לפרימור
יצרנית המיצים הטבעיים "פרימור" מרחיבה את מגוון המיצים עם שתי השקות קיץ. החברה משיקה שני משקאות מבוססי פרי בטעמים מרעננים: מיץ מנדרינה, ומיקס פירות  המבוסס על שילוב טעים של מגוון פירות טרופיים וגזר. המיצים החדשים מורכבים ממגוון פירות רחב ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר או צבעי מאכל וישווקו בבקבוק משפחתי של 1 ליטר.  הטעמים החדשים נפלאים גם לשתייה בארוחת הבוקר לכל המשפחה, וכן לערבוב עם קוקטיילים ושייקים. הם מצטרפים למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור".

טעמים חדשים 'פרימור'. צילום: אראל סגרון
 
משקה חדש של תנובה
תנובה, משיקה את WHITE, משקה מן הצומח בטעם שדומה לטעם של חלב. WHITE מושק תחת המותג 'תנובה Alternative' באריזת 1 ליטר מבוסס על שיבולת שועל, ופונה לקהל של מפחיתני מוצרים מן החי, שרוצים לשלב את היתרונות במשקה מן הצומח בתזונה היומיומית שלהם, יחד עם חוויה שיותר קרובה לחלב.  המשקה WHITE מתאים לכל השימושים היומיומיים בחלב, כגון הוספה לקפה, דגני בוקר, שייקים, בישול, אפייה וכדומה. כמו כן, הוא מועשר בסידן ובוויטמינים -B12, ויטמין D וויטמין E.

משקה חלב מן הצומח. קרדיט: יח"צ
בן & ג'ריס 
לכל חובבי טעם הבצק העוגיות, בן & ג'ריס  מוציאים מארז בייתי, של שלישיית סנד-וויץ' בטעם בצק עוגיות.. מדובר במארז חדש שניתן להשיג לבית. הסנד-וויץ' של בן & ג'ריס משלב בין גלידת בצק העוגיות האגדית, בתוך סנדוויץ' בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס רכות.
שלישיית הסנד-וויץ' החדשה מצטרפת למארזי הגלידות הביתיים של בן & ג'ריס, הכוללים בין היתר את שלישיית שלגוני הפיס פופ, רביעיית טילוני הוופל קון ועוד.

גלידה חדשה בן & ג'ריס. צילום: יח"צ
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    א
    אני אדוני אלוהיך 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בתור עובד ברשת מזון אלא לו מיצים חדשים אלא מיצים שמידי כמה שנים עולים יורדים מהמדף לפי היצע וביקוש
    סגור
  • 1.
    לא משהו
    ניסיתי 08/2024/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המילקי נחמד אמנם, אבל המשקה של אלטרנטיב סמיך מאד וזהה בטעם למשקה השיבולת הרגיל. זה לא רע מבחינת הטעם, אבל לא דומה בשום דרך לחלב פרה.
    סגור