שיווק ופרסום

יו"ר תנובה במסר לממשלה: "ביטחון מזון הוא ביטחון לאומי"

גבריאלי: "במצב בו ישראל נמצאת כיום, אנחנו פשוט לא יכולים להרשות לעצמנו להמר על ביטחון המזון של עשרה מיליון אזרחים"

מערכת ice | 
חיים גבריאלי (צילום יחצ)
חיים גבריאלי, יו"ר קבוצת תנובה, נשא דברים בכנס ביטחון המזון של כלכליסט ותנובה והתייחס למלחמה: "אנחנו כבר למעלה מתשעה חודשים במלחמה הארורה, שהפכה למרבה הצער לשגרת החירום שלנו.
ראינו את ההתגייסות האדירה של החברה האזרחית מהיום הראשון של המלחמה לסיוע לכל מי שרק אפשר, וגם תנובה התגייסה ותרמה מאות טונות של מוצרים. אך הטבח של השבעה באוקטובר והמלחמה שבעקבותיו לא רק חשפו את עקב אכילס של ישראל בכל מה שקשור לביטחון לאומי, אלא גם הדגישו עד כמה ביטחון המזון הוא קריטי אצלנו". 
גבריאלי טען שחלק משמעותי מהמלחמה הוא ביטחון מזון: "בטחון מזון הוא בטחון לאומי. גם מזון הוא ביטחון. ביטחון שבכל פעם כשתגיעו לסופר, המדפים יהיו מלאים ובכל פעם שתפתחו את המקרר, יהיה בו חלב וקוטג' וגבינה צהובה", הבהיר גבריאלי.
בהתייחסות לתפקיד המדינה במענה לאתגרים של ביטחון המזון גבריאלי אמר: "המדינה לא תוכל להוביל את בטחון המזון ללא כל בעלי העניין – חקלאים, רפתנים, יצרנים, תעשיה, רשויות מקומיות ועוד, שצריכים להיות חלק מהתוכנית.
תנובה סימנה שלושה עמודי תווך מרכזיים שהם הבסיס ליצירת ביטחון מזון לציבור: חקלאות מקומית מגוונת, תעשייה ישראלית יעילה ומתקדמת וטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך, לצד פודטק מהמתקדמים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה