כסף וצרכנות

תפוזינה משיקה שלושה טעמים חדשים

תפוזינה השיקה שלושה טעמים מרעננים לכבוד הקיץ ובמהדורה מוגבלת. שלושת הטעמים מגיעים עם וייב וטוויסט מעניין. מה הם שלושת הטעמים?
ענת סימן טוב | 
תפוזינה (צילום מקאן)
תפוזינה הוציאה במהדורת קיץ מוגבלת, שלושה טעמים חדשים ומרעננים לקיץ הסדרה אופטימית ומייצגת את "הדור הבא" של תפוזינה במהדורת קיץ מרעננת: שלושה טעמי לימונדה עם טוויסט בטעמים, צבעוניות ו"VIBE" מרענן שלושת הטעמים הם: לימונדה אננס, לימונדה מנגו פסיפלורה ולימונדה תות. שלושת הטעמים החדשים ללא מדבקת סוכר אדומה וללא חומרים משמרים.
המותג תפוזינה, נותן חסות רשמי לג'ודוקא האולימפית גפן פרימו, וילווה בקמפיין חסויות את סדרת המשקאות החדשה, במסגרת רצף שידורי האולימפיאדה בערוצי הספורט בטלוויזיה ובאונליין

 
לדברי יניב פרנקו, מנהל שיווק יפאורה: " סדרת "VIBES"  של תפוזינה מגיעה לאחר זיהוי טרנדים עולמיים והצורך בגיוון בשוק המשקאות הקלים הקיים. לצד טרנד הבריאות ששולט בשוק כבר שנים רבות, מסתמן גם טרנד של חוויות קולינריות קיצוניות ויוצאות דופן. VIBES בא לענות על הצורך הזה. הוא מביא למדף המשקאות הישראלי טוויסט, הוא בולט הן בצבעוניות שלו והן בטעמים של המוצרים. המותג פונה לקהל צעיר, שמחפש את הדבר הבא גם בימים אלה. 
הטעמים מרעננים
 לחובבי הלימון החמצמצץ והמתוקף משקה מרענן, מתקתק וטעים שמתאים לימי הקיץ החמים, המלצה להגש קר עם קרח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה